سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

هم باید نساجی را ببریم هم پرسپولیس را/ واکنش جهانبخش به دوئل با ستاره معروف آسیایی تاتنهام

 

فتحی: هم باید نساجی را ببریم هم پرسپولیس را

با قدرت از کادر فنی حمایت می‌کنیم تنها پنج هفته از لیگ گذشته است و تازه ابتدای مسابقات است.

شفر مربی فهیم و بسیار بزرگی است و ما با ایشان به راه خود ادامه می‌دهیم.

برای کری خواندن هنوز زود است ابتدا باید بازی مقابل نساجی را برگزار کنیم سپس به فکر دیدار با #پرسپولیس باشیم. به وقتش برای آن بازی هم برنامه‌ریزی می‌کنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

 

فتاحی: با توجه به سابقه نفت آبادان جریمه سنگین‌تر در نظر گرفته می‌شود

در اول فصل نفت آبادان به دلیل مشکلی که در سال قبل به وجود آمده بود با محرومیت از حضور هواداران روبه‌رو بود و پرونده انضباطی داشته است. با توجه به داشتن سابقه جریمه سنگین‌تر خواهد بود.

 

بیانیه باشگاه تراکتورسازی درباره انتخاب سرمربی جدید

ضمن تکذیب تمامی اسامی مطرح‌شده در فضای مجازی به‌عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی، به اطلاع هواداران فهیم می‌رساند که کمیته فنی باشگاه ضمن تدارک همه‌جانبه برای انسجام تیم بررسی وضعیت تعدادی از مربیان بزرگ را نیز در دست اقدام دارد که در صورت قطعی شدن به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رساند.

از آنجایی‌ که هنوز هیچ‌کدام از گزینه‌های مدنظر باشگاه موردبررسی دقیق و قطعی قرار نگرفته‌اند، لذا نفرات مطرح‌شده در سایت‌ها و فضای مجازی حدس و گمانی بیش نیست.

 

فغانی به کره‌جنوبی دعوت شد

تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در ۱۲ و ۱۶ اکتبر ۲ بازی دوستانه با تیم‌های اروگوئه و پاناما برگزار خواهد کرد و به همین دلیل از علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان دعوت شده تا این دو دیدار را قضاوت کند.

 

انتخاب داور دیدار استقلال و پرسپولیس هنوز قطعی نشده است

یکی از اعضای کمیته داوران: درباره داور دیدار استقلال و پرسپولیس،هنوز تصمیمی برای انتخاب داور این مسابقه اتخاذ نکردیم و تمامی اسم ها، گمانه زنی رسانه‌ها است.

 

اصفهانیان رئیس کمیته داوران: اعتراض‌ها به داور از داخل زمین به روی سکوها سرایت می‌کند

اعتراض به داوری از داخل زمین و بازیکنان و مربیان و کادر فنی به تماشاگران و روی سکوها سرایت می‌کند. بهتر است بازیکنان و اعضای کادر فنی مسئولانه رفتار کنند.

هنوز گزارش ناظر داوری بازی به دستم نرسیده و قرار است فردا (یکشنبه) فیلم بازی را آنالیز کنیم و عملکرد داوری را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

سعی می‌کنیم یک تیم باتجربه و کارآمد که قضاوت‌های خوبی در سال‌های اخیر و امسال داشته را برای #دربی انتخاب کنیم.

 

گل سید جلال حسینی به الدحیل، بهترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیاشد

گل سیدجلال حسینی با بیش از ۴۴ هزار رأی و کسب ۶۱ درصد مجموع آرا، به عنوان بهترین گل این هفته لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

گل منشا هم با حدود ۲۸ هزار رأی و تخصیص ۳۸ درصد آرا،‌ دومین گل برتر هفته به انتخاب کاربران بود.

 

واکنش جهانبخش به دوئل با ستاره معروف آسیایی تاتنهام

بازی برایتون و تاتنهام امشب برگزار می شود و یکی از سوژه های جذاب این مسابقه دوئل علیرضا جهانبخش و سون هیونگ مین ستاره کره جنوبی است. او در این باره در گفتگو با روزنامه خبرورزشی گفت: اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم. هم من و هم سونگ فقط و فقط به دنبال موفقیت تیم‌مان هستیم و به مسایل دیگر توجه نمی کنیم. در افکار عمومی دید مثبتی راجع به عملکردم به وجود آمده و بسیاری به این باور رسیده اند که هر بار به من فرصت بازی می رسد، قادرم برای تیمم مفید و مثمرثمر واقع شوم.

او همچنین گفته است، طولانی شدن بحث همکاری با کی روش به تیم ملی استرس می دهد.

 

غیاثی سخنگوی کمیته داوران: گزارشگر آبادان حکم صادر کرد

انتظار ما این است که کمیته انضباطی با متخلفین دیدار نفت آبادان و پیکان برخورد قاطع کند و از حقوق داوران دفاع شود، برای ما باعث تاسف است که داور می گوید ما باید از خودمان دفاع کنیم، یا می گوید دیگر با این شرایط نمی توانم قضاوت کنم!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *