سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

هم‌ صدایی ترامپ در توییتر با معترضان به قرنطینه کرونا

برخی از آمریکایی ها با محدودیت ها موجود برای کنترل ویروس کرونا مخالف بوده و می گویند به کسب و کار های آنها آسیب جدی زده است.

در حالی که معترضان در چند ایالت با محدودیت‌های آمد و شد ناشی از شیوع ویروس کرونا مخالفند و می‌گویند باعث آسیب به آنها شده، مقام‌های بهداشتی تاکید دارند که لغو زودهنگام قرنطینه‌ها به بازگشت کرونا خواهد انجامید. در این میان دونالد ترامپ هم در توییتر خواستار “آزادی” چند ایالت از قید قرنطینه شده، ایالت‌هایی که فرمانداران آن دموکراتند.

ترامپ روز جمعه، ۱۷ آوریل، در یک رشته توییت نوشت: “مینه‌سوتا را آزاد کنید”، “میشیگان را آزاد کنید” و کمی بعد هم توییت کرد “ویرجینیا را آزاد کنید”

طی چند روز گذشته در چند ایالت از جمله میشیگان، معترضانی که بعضی از آنها مسلح به خیابان آمده بودند خواستار لغو قرنطینه و محدودیت‌های وضع شده بعد از شیوع کرونا در آمریکا شده‌اند.

این اعتراض‌ها که همزمان شده با ارایه راهکارها و معیارهای پیشنهادی ترامپ برای لغو قرنطینه در ایالت این کشور، همزمان شده با ثبت بدترین آمار قربانیان در آمریکا.

آمریکا روز گذشته، پنجشنبه، شاهد مرگ ۴۵۹۱ نفر طی ۲۴ ساعت بود. بالاترین آمار روزانه از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده. این آمار که فقط متعلق به روز پنجشنبه، ۱۶ آوریل است، از کل آمار جان باختگان آلمان طی دو ماه گذشته بیشتر است

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *