پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

همه چیز در مورد شرکت رویال سفر

اتوبوس در ایران به عنوان یکی از با سابقه ترین وسایل نقلیه شناخته می‌شود. اتوبوس‌های شهری و بین شهری از سالیان بسیار دور تا کنون وسیله ای محبوب برای حمل و نقل به شمار رفته اند. برای این محبوبیت می‌توان دلایل زیادی را مطرح نمود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. رفته رفته با افزایش تقاضا برای استفاده از اتوبوس به عنوان روش حمل و نقل بین شهرهای ایران، شرکت‌های مسافربری پدید آمده و رشد کردند. از قدیمی‌ترین آن‌ها تا جدیدترین‌ها، همگی در حال پیشرفت در ارائه‌ی خدمات و سرویس‌های با کیفیت به مسافران هستند. یکی از مشهورترین شرکت‌های مسافربری در ایران رویال سفر نام دارد و این مطلب از مِستر بلیط قصد دارد تا به همه چیز در مورد شرکت رویال سفر بپردازد.

 

قبل از آنکه به سراغ شرکت رویال سفر برویم بد نیست تا نگاهی به مهم‌ترین مزایای سفر با اتوبوس داشته باشیم. سفر با اتوبوس می‌تواند خالق تجربه ای دلخواه و منحصر بفرد شود، البته زمانی این موضوع را متوجه می‌شوید که هم با محاسن سفر با اتوبوس آشنا بوده و هم این وسیله‌ی نقلیه را به عنوان روش سفر خود انتخاب کنیم.
⦁ سفر با اتوبوس بسیار مقرون به صرفه است. در حقیقت اتوبوس ارزان‌ترین روش سفر با وسایل نقلیه‌ی عمومی محسوب می‌شود.
⦁ سفر با اتوبوس امکان آشنا شدن با جغرافیا و تماشای مناظر در طول مسیر را فراهم می‌آورد.
بلیط اتوبوس به مقاصد مختلف در ساعت‌های مختلفی از شبانه روز عرضه می‌شود، در نتیجه بر اساس برنامه‌های خود می‌توانید ساعت مورد نظرتان را انتخاب نمایید. بنابراین می‌توان گفت سفر با اتوبوس از انعطاف پذیری برخوردار است.
⦁ در اتوبوس محدودیتی برای حمل بار وجود ندارد. این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها هنگام سفر با هواپیما به شمار می‌رود.
⦁ حضور زودتر از موعد حرکت اتوبوس در پایانه‌های اتوبوسرانی الزامی نیست. در سفرهای هوایی می‌بایست حداقل ۲ ساعت زودتر از پرواز در فرودگاه حاضر شوید.

 

شرکت مسافربری رویال سفر

شرکت رویال سفر ایرانیان در تهران، پایانه‌ی بیهقی و در سال ۱۳۸۵ تأسیس گردید. اهداف این شرکت مسافربری بسیار گسترده بوده، اما می‌توان گفت مهم‌ترین هدف این شرکت ایجاد تحول و نوآوری در صنعت حمل و نقل جاده ای بوده است. شرکت رویال سفر از معدود شرکت‌های مسافربری بوده که از ابتدای تأسیسش از اتوبوس‌های VIP استفاده نموده است. ورود اتوبوس‌های VIP به ناوگان شرکت‌های مسافربری از جمله رویال سفر بسیاری از مشکلات را برطرف نمود و شاید دلیلی شد برای افزایش میزان محبوبیت اتوبوس‌های بین شهری.
اتوبوس‌های VIP شرکت رویال سفر ایرانیان همگی کاملاً مدرن و به روز هستند. در واقع رویال سفر اولین شرکتی بود که اتوبوس‌های VIP ۲۴ نفره در ایران را مورد استفاده قرار داد. در این اتوبوس‌ها به دلیل تعداد کم صندلی و فاصله‌ی زیاد صندلی‌ها با یکدیگر مسافران کاملاً احساس راحتی می‌کنند. در عین حال این شرکت از مهمانداران آموزش دیده و مجرب بهره مند است.
اتوبوس‌های VIP در ایران تولید سه کمپانی بزرگ به نام‌های ولوو، اسکانیا و مان هستند. صندلی‌ها در اتوبوس‌های VIP نه تنها با فاصله‌ی بیشتری نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند، بلکه به مانیتورهای شخصی نیز مجهز هستند. ناگفته نماند که این قابلیت در اتوبوس‌های جدیدتر بیشتر مشاهده می‌شود. سیستم تهویه‌ی مطبوع از دیگر خصوصیات بارز این اتوبوس‌ها به شمار می‌رود.
همانطور که ذکر شد این دسته از اتوبوس‌ها از تعداد کمتری صندلی نسبت به اتوبوس‌های عادی برخوردارند، در حقیقت صندلی‌ها در ردیف‌های سه تایی (یک صندلی تکی و دو صندلی کنار یکدیگر) تشکیل شده اند. با توجه به وجود ردیف‌های تک صندلی، اتوبوس‌های VIP گزینه‌ی بسیار مناسبی برای افرادی به شمار می‌روند که تنها سفر کرده و مایل به حفظ حریم شخصی در اتوبوس می‌باشند.
خرید آنلاین بلیط اتوبوس نه تنها از سرعت بیشتری برخوردار است، بلکه برای مسافر امکان انتخاب صندلی هنگام خرید را فراهم می‌آورد. یکی از با سابقه ترین و بهترین سامانه‌هایی که از طریق آن می‌توان بلیط سفر را به صورت اینترنتی تهیه کرد مِستر بلیط نام دارد. مستر بلیط وب‌سایتی خوشنام در زمینه‌ی فروش آنلاین بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما است. در این سامانه با یک بار جستجو قادر به مشاهده‌ی لیست کاملی از ارزان‌ترین و بهترین بلیط وسیله‌ی نقلیه‌ی مورد نظر خواهید بود. در این سامانه همچنین می‌توانید به مقایسه‌ی قیمت‌ها و شرکت‌های مسافربری بپردازید.
شرکت رویال سفر هم اکنون بیش از ۵۵۰ دستگاه اتوبوس VIP در اختیار دارد. لازم به ذکر است پنجاه نمایندگی این شرکت در داخل و خارج از ایران در حال ارائه‌ی سرویس به مسافران هستند. نمایندگی‌های رویال سفر ایرانیان در بابلسر، بندر انزلی، ارومیه، اراک، تهران، اصفهان، لنگرود، بروجرد، بوشهر، تبریز، رشت، رویان، سنندج، شاهرود، شبستر، گرگان، لاهیجان، محمود آباد، مشهد، همدان، اهواز، یزد، کرج، آبادان، شیراز، قم، بابل، خرم‌ آباد، ساری، رودسر، ارمنستان، استانبول و آنکارا حضور دارند.
اما خدمات این شرکت به سفرهای بین شهری با اتوبوس ختم نمی‌شود. شرکت رویال سفر ایرانیان در سال ۱۳۹۲ تعداد ۱۵۰ دستگاه تویوتا رافور را برای سفرهای بین شهری به ناوگانش اضافه نمود. هم اکنون رویال سفر ایرانیان به عنوان یکی از خوشنام‌ترین و کارآمدترین شرکت‌های مسافربری در ایران شناخته می‌شود.

منبع :‌ ویرلن

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *