سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۵:۴۹ قبل از ظهر به وقت تهران

همه بانوان اول سابق ایالات‌متحده سیاست مهاجرتی ترامپ را محکوم کردند

لارا بوش در مقاله‌ای تحت عنوان «اخلاق آمریکایی‌ها» سیاست مهاجرتی جدید ایالات متحده را که منجر به جدا کردن فرزندان از خانواده‌هایشان شده به‌عنوان لکه ننگ عنوان کرده است.

http://static.etemaadonline.ir//Image/dcee4702-5ca0-4703-9a1e-bacdde2331ec.jpeg

اعتمادآنلاین : هر ۴ بانوی اول سابق ایالات‌متحده ازجمله، روزالین کارتر، هیلاری کلینتون، لارا بوش و میشل اوباما که از سیاست دور شدند، سیاست مهاجرتی دونالد ترامپ مبنی بر جدا کردن والدین از فرزندانشان در مرزها را محکوم کرند.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، کلینتون، سخنگوی گروه زنان در نیویورک روز دوشنبه گفت: «جدا کردن اعضای خانواده، به دور از ارزش‌های ماست.»

او گفت که در انتخابات سال ۲۰۱۶، درباره سیاست‌های مهاجرتی ترامپ هشدار داده است. کسانی که از کتاب مقدس برای توجیه این ظلم استفاده می‌کنند، اصل مسیحیت را نادیده گرفتند.این سیاست‌ها هیچ ربطی به مذهب ندارند. این اقدام تنها استفاده ابزاری از اسم مذهب است.

در همین حال، لارا بوش که درباره مسائل سیاسی حرفی نمی‌زد، لب به سخن گشود. او اظهار داشت: «من از تلاش برای حفظ مرزهای بین‌المللی قدردانی می‌کنم؛ اما این سیاست کاملاً بی‌رحمانه و به دور از اخلاق است. این مسئله قلب من را شکست.»

درحالی‌که رئیس‌جمهور آمریکا به‌دروغ ادعا می‌کند هیچ‌گونه اختیاری بر سیاست جدا کردن فرزندان از خانواده‌هایشان که توسط دموکرات‌ها تصویب شد ندارد، بوش به شدت این سیاست ترامپ را که به دور از عدالت است محکوم کرد.

مسئولان امنیت ملی روز جمعه به خبرنگاران گفتند که از ۱۹ آوریل تا ۳۱ مه، یک هزار و ۹۹۵ کودک از والدینشان جدا شده‌اند.

لارا بوش در مقاله‌ای تحت عنوان «اخلاق آمریکایی‌ها» این سیاست را به‌عنوان لکه ننگ تلقی کرده است.

گفتنی است پیش ملانیا ترامپ بانوی اول کاخ سفید از سیاست مهاجرتی همسر خود که باعث جدایی کودکان از خانواده های خود می شود، ابراز انزجار کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *