پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۳ قبل از ظهر به وقت تهران

هلاکت بیش از صد تروریست در سوریه

بیش از ۱۰۰ تروریست با حمله هوایی امریکا به پایگاه وابسته با القاعده در اطراف حلب سوریه، به هلاکت رسیدند.

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در حمله جنگنده‌های این کشور به یک پایگاه وابسته به القاعده در حومه حلب، بیش از ۱۰۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

%postname%به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ تروریست در حمله جنگنده های این کشور به پایگاه “شیخ سلیمان” وابسته به القاعده در سوریه کشته شدند.

جف دیویس، سخنگوی وازرت دفاع آمریکا، اعلام کرد: این عملیات به وسیله هواپیماهای بدون سرنشین و جنگنده های آمریکایی صورت گرفت.وی افزود: پادگان آموزشی شیخ سلیمان دست کم از سال ۲۰۱۳ در سوریه مشغول فعالیت است. انهدام این پادگان، عملیات آموزش گروه های مسلح و معارض سوری، روند پیوستن به این گروه ها و همکاری آنها با القاعده را از میان برد.

پایگاه های اینترنتی وابسته به معارضان سوری نیز اعلام کردند: در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی به پادگان شیخ سلیمان در غرب شهرک “داره عزه” در حومه حلب، بیش از ۸۰ نفر از عناصر جبهه النصره (وابسته به القاعده) و برخی از عناصر گروه نورالدین زنکی کشته شدند.

همچنین در حمله جنگنده‌های آمریکایی به ایستگاهی نزدیک شهرک “باتبو” در غرب حلب، شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند.

به گزارش منابع معارض سوری، گروه تروریستی جبهه النصره مقرهایی را برای نبرد احتمالی پس از کنفرانس آستانه، در ادلب برای عناصر خود فراهم کرده است و این گروه بر تعدادی از مقرهای گروه تروریستی احرار الشام در حومه غربی ادلب نیز مسلط شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *