جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱ بعد از ظهر به وقت تهران

هشدارهای لادروپ پیش از بازی با استقلال

روزنامه «الرایه» قطر در گزارشی به تشریح وضعیت الریان پرداخت و نوشت: لادروپ به بازیکنان خط دفاعی الریان هشدار داده است که مقابل استقلال هوشیار باشند؛ بخصوص اینکه تیم استقلال خط حمله قدرتمندی دارد و تمام بازیکنانش در بازی هوایی متمایز هستند.

به همین خاطر لادروپ به بازیکنان تیمش آموزش هایی را برای مراقبت از بازیکن صاحب توپ داده است تا اجازه ندهند توپی به محوطه جریمه الریان ارسال شود.

طبق اعلام این روزنامه، برنامه دیگر لادروپ برای بازی با استقلال شوت های محکم خارج از محوطه جریمه است و قطری ها برای این ضربات هم برنامه ویژه ای خواهند داشت تا با به ثمر رساندن یک گل زودهنگام، باشگاه استقلال را «سردرگم» کنند.

https://media.isna.ir/content/1424685054935_IMG_7719.jpg/3

عبداللهی سرپرست استقلال: هواداران پس از مراسم روز طبیعت به ورزشگاه بیایند!

بازی با الریان با دیدار روز گذشته فرق می‌کند، بازی سرنوشت‌سازی برای صعود استقلال است و امیدوارم هواداران بیایند و حمایت کنند.

هواداران خودشان می‌دانند این بازی چقدر مهم است، ما چند مصدوم داریم، تیام به این بازی نمی‌رسد و فرشید باقری هم روز گذشته مصدوم شد.

دلیل عدم حضور کولی روی نیمکت استقلال مشخص شد

کولی مربی که به عنوان دستیار اول #شفر به #استقلال آمده است مدرک مربیگری حرفه ای که مورد تائید فیفا قرار بگیرد ندارد و به همین دلیل نمی تواند روی نیمکت این تیم بنشیند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *