یکشنبه , ۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

هدیه ۱۰ میلیونی برای المپیکی‌ ها در مراسم بدرقه

معاون امور مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان سازمان مدیریت داشتیم گزارش المپیکی‌هایمان را ارائه دادیم و به احتملا زیاد در چند روز آینده آنها پرداختی به ما خواهند داشت و ما در اوایل مرداد ماه به فدراسیون‌ها پول پرداخت می‌کنیم.

 مناف هاشمی ، معاون امور پشتیبانی وزارت ورزش  و جوانان در حاشیه بازدید از  تمرینات تیم ‌ملی والیبال درباره حمایت از تیم ‌ملی والیبال، گفت: خوشحال هستم که سر تمرین تیم ‌ملی والیبال قبل از حضور در بازی‌های  المپیک ریو حاضر شده ام. طی صحبتی که در شورای معاونان صورت گرفت قرار بر این شد که بیشتر از گذشته در تمرینات تیم‌های المپیکی حضور داشته باشیم. خوشبختانه والیبال مشکل زیادی ندارد و باقی تیم‌های ما نیز از شرایط مطلوبی برخوردار هستند.  حضور مسئولان در تمرینات باعث انرژی بخشی به فدراسیون و بازیکنان می‌شود و امیدوارم حالا که بعد از حدود ۵۰ سال والیبال ایران  المپیکی شده است بتواند در گام های نخست اتفاقات خوبی را رقم بزند و ما نتایج خوبی را بگیریم.

معاون امور مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با حضور رییس جمهور  عنوان کرد: مراسم بدرقه چهارشنبه با حضور رییس جمهور صورت می‌گیرد و ما هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم و به احتمال فراوان ورزشکاران با تشویق همه جانبه  رییس جمهور در این مراسم روبرو می‌شوند. قرار است از تمامی ورزشکاران  المپیکی تقدیر و تشکر صورت بگیرد. امیدواریم که بتوانیم ضمن تشکر معنوی به  ورزشکارانمان  هدیه ای هم بدهیم و فکر نمی‌کنم که این هدیه کمتر از ۱۰ میلیون تومان باشد. البته این غیر از تشویق هایی بوده است که تاکنون صورت گرفته است.

او در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی پاداش ها بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی یکی است و از همان روز نخست و در بحث تشویق تمام تلاش خودمان را انجام داده‌ایم تا هیچ تفاوتی بین آنها قائل نشویم. هر چند که کسب سهمیه المپیک سخت تر است.

معاون امور مالی و پشتیبانی  وزارت ورزش  و جوانان در پایان گفت: دیروز جلسه‌ای را با واعظ مهدوی داشتیم و گزارش کاملی از  المپیکی هایمان ارائه دادیم و وضعیت نقدینگی مان را مشخص کردیم. به احتمال زیاد سازمان مدیریت ظرف چند روز آینده پرداختی را به ما خواهد داشت و ما هم هفته‌ اول مرداد ماه پرداخت‌هایمان را به فدراسیون‌ها انجام می‌دهیم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *