جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵ قبل از ظهر به وقت تهران

هدیه اردوغان به پرسپولیسی ها + عکس

مدیران پرسپولیس نتیجه مطلوبی در مذاکراتی که با مسئولان باشگاه ریزه اسپور ترکیه داشتنند گرفتند. حمیدرضا گرشاسبی به ترکیه سفر کرد تا با مسئولان باشگاه ترکیه ای بر سر محرومیت و جریمه پرسپولیس مذاکره کند.گفته می شود این جلسه نتایج خوبی برای باشگاه پرسپولیس داشته است.

ماجرای توافق باشگاه پرسپولیس با مسئولان ریزه اسپور ترکیهباشگاه خبرنگاران جوان؛باشگاه پرسپولیس به علت شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی و جریمه ۷۹۰ هزار یورویی مواجه شد.

مجله دوستان : براین اساس حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس راهی ترکیه شد تا طی مذاکراتی با مسئولان ریز اسپور ترکیه رضایت آنها را جلب کند.

گرشاسبی بعد از بازگشت از ترکیه اعلام کرد که خبرهای خوشی برای هواداران پرسپولیس دارد. گویا مذاکرات طرفین نتیجه بخش بوده است و مسئولان ریز اسپور این اطمینان را به پرسپولیسی ها دادند که تخفیف خوبی به آنها در زمینه پرداخت غرامت می دهند.

البته گفته می شود توافق طرفین فقط در مورد قسط بندی جریمه مالی نیست و شاید محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی کاهش یابد تا سرخپوشان پایتخت بتوانند در نقل و انتقالات تابستانی بازیکن جذب کنند.

به هر حال فیفا در مورد کاهش محرومیت تصمیم می گیرد اما شاید این نهاد اجرایی با رضایت باشگاه ریز اسپور تصمیم بگیرد که محرومیت پرسپولیس را لغو یا کاهش بدهد.

حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس قرار است فردا نتیجه مذاکراتش با باشگاه ریز اسپور ترکیه را به اطلاع عموم برساند.

مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم در صفحه اجتماعی خود خبر داد که با وساطت رئیس جمهور ترکیه اتفاق خوبی در راه است.

او نوشت: یک کار خوب دیپلماتیک ورزشی، یک سوپر خبر خوب برای دوستداران فوتبال ایران داریم. امروز بعد از بازی با پرسپولیس، سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام می کند که هدیه ای از طرف اردوغان به درخواست وزیر ورزش و برادران ایرانی برای پرسپولیسی ها دارد.

مازیار ناظمی بعد از دقایقی پس از انتشار این پست را حذف کرد اما مشخص است که خبرهای مهمی در راه است.

هدیه اردوغان به پرسپولیسی ها

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *