جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

نیروهای ویژه آلمانی وارد شمال سوریه شدند

منابع میدانی به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفتند، اخباری از ورود یگان نظامی ویژه آلمان به نزدیکی شهر منبج در شمال سوریه که تحت محاصره نیروهای دموکراتیک سوریه است، در دست دارند.

%postname%

 این منابع اظهار داشتند که یک یگان نظامی آلمانی با هدف کمک به نیروهای دموکراتیک سوریه روز سه‌شنبه با هدف مشارکت در جنگ علیه داعش به ورودی شهر منبج رسیدند تا به حدود ۵۰۰ مشاور و سرباز آمریکایی و تعدادی از سربازان فرانسوی که اخیرا حضورشان در منطقه اعلام شد، ملحق شوند.

یکی از این منابع تاکید کرد که ماموریت این نیروها در برقراری ارتباط و هماهنگی عملیات نظامی بین جنگنده‌های ائتلاف و نیروهای زمینی و نیز حمله و جنگ خیابانی و همچنین خنثی سازی مین‌هایی است که معمولا داعش با هدف متوقف ساختن پیشروی نیروهای زمینی در مسیر آنها کار می‌گذارد.

از سوی دیگر، اسپوتنیک به نقل از منابع میدانی گزارش داد که نیروهای فرانسوی مستقر در منطقه کوبانی در حومه شمالی رقه به هلی‌کوپترهایی در منطقه‌ای مشرف بر شهر کوبانی مجهز شده‌اند که برای انتقال سربازان و نظامیان نظامی فرانسوی از شمال عراق به سمت شمال سوریه و در پی آن به پایگاه نظامی فرانسوی در منطقه استفاده خواهد شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *