پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۳ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس: نگاه معنی دار برانکو به منشا

گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس تهران، این روزها از آمادگی خوبی برخوردار بوده و در غیاب طارمی می‌ تواند گزینه اول برانکو در خط حمله باشد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران روز گذشته به برتری ۶گله برابر خوشه طلایی ساوه، تیم دسته دومی، دست یافت تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در اولین دیدار پس از الاهلی آمادگی لازم برای حضور در مرحله سوم جام حذفی را کسب کنند.

گادوین منشا در دیدار برابر الاهلی به تعویض طلایی برانکو ایوانکوویچ بدل شد و دقایقی پس از حضورش در ترکیب اصلی از پشت محوطه با شوتی دقیقه دروازه حریف عربستانی را باز کند و با رساندن نتیجه بازی به تساوی یک امتیاز ارزشمند را در دیدار رفت برابر سرخپوشان کسب کند.

منشا روز گذشته در غیاب مهدی طارمی در کنار علی علیپور زوج حمله پرسپولیس را تشکیل داد. مهاجم تازه وارد سرخپوشان تهران روز گذشته هم گلزنی کرد تا روند خوبش ادامه دار باشد. در کنار او علی علیپور هم دو گل به ثمر رساند.

مهاجم سنگالی در دیدار مقابل نفت تهران در مرحله سوم جام حذفی از امید اصلی برانکو و سرخپوشان برای گلزنی به شمار می‌رود و نگاه‌ها به جای طارمی که در اردوی تیم ملی برای بازی با کره جنوبی و سوریه به سر می‌برد، به اوست.

در جریان تمرین امروز منشا ضربات سر را تمرین کرد تا تغییر رویه‌ای در تاکتیک گلزنی‌اش داشته باشد و برانکو ایوانکوویچ از نزدیک نظاره گر تمرینات او بود.

نگاه معنی دار برانکو به منشا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *