چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

نکات مهم در خرید میز و صندلی

میز و صندلی یکی از مهمترین اجزای زندگی ما است. تقریبا می توان گفت این دو وسیله ضروری در خانه، اداره جات، مدارس، دانشگاه ها و غیره پیدا می شوند. گاهی انتخاب میز و صندلی با توجه به نوع استفاده آن ها کمی سخت می شود. در برخی موارد مانند میز و صندلی ناهارخوری برخی موارد اهمیت دارند و در انتخاب میز و صندلی اداری به برخی دیگر از موارد باید توجه کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم به خرید میز و صندلی جهت استفاده در مکان های مختلف بپردازیم و نکات مهمی که باید به هنگام انتخاب آن ها بررسی کنیم را توضیح می دهیم.

نکات مهم در خرید میز و صندلی

خرید میز و صندلی ناهارخوری

میز و صندلی ناهارخوری در خانه به نوعی کمترین استفاده را دارند و تنها روزی ۳ بار مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا افراد خانه مدت زمان زیادی را نیز را روی این صندلی نمی گذرانند. به همین دلیل بسیاری از افراد به هنگام خرید آن ها سعی می کنند که تنها  فقط به ظاهر میز و صندلی توجه کنند. اما این تصور غلط است و شما باید میز و صندلی را انتخاب کنید که در زمان غذا خوردن احساس راحتی داشته باشید. بنابراین در زمان خرید میز و صندلی ناهارخوری علاوه بر ظاهر آن ها که با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشند.

نکات مهم در خرید میز و صندلی

نکات مهم در انتخاب میز و صندلی ناهارخوری

به هنگام خرید میز و صندلی ناهارخوری باید میز و صندلی را انتخاب کنید که استانداردهای لازم در آن رعایت شود تا در هنگام خوردن ناهار احساس راحتی کنید. میز بیش از حد بلند یا کوتاه نباشد تا کمر در آن راحت باشد. جنس میز ناهار خوری یکی از مواردی است که باید در انتخاب آن دقت کرد. اگر از جنس چوبی استفاده می کنید دقت کنید که دچار پوسیدگی و خوردگی نباشد و جنس آن خوب انتخاب شود. میزهای ناهار خوری شیشه ای نیز طرفداران زیادی دارد. یکی  دیگر از مواردی که بسیار اهمیت دارد پهنای میز ناهار خوری است که چیدمان غذاها و بشقاب ها روی آن راحت باشد.

خرید میز و صندلی اداری

میز و صندلی اداری از مهمترین لوازم در یک اداره هستند. برای خرید میز و صندلی اداری باید دقت کنید که میز و صندلی اداری خود را از مکان های معتبر خریداری کنید تا قیمت آن برای شما زیاد نشود. میز و صندلی در یک اداره مهمترین بخش آن را تشکیل می دهند. از میز و صندلی مدیر گرفته تا میزو صندلی کارمندی که اگر وجود نداشته باشد، رسما می توان گفت اداره در کار نیست.

نکات مهم در انتخاب میز و صندلی اداری

از آنجا که کارمندان بیشتر زمان زندگی خود را در پشت این میز و صندلی ها می گذرانند، باید طور ی انتخاب شوند تا کاملا استاندارد باشند و به بدن کارمندان در طولانی مدت آسیبی وارد نکند. انتخاب میز و صندلی اداری در درجه اول باید کاملا استاندارد و در درجه دوم باید با با دکوراسیون اداره همخوانی داشته باشد. در حقیقت میز و صندلی یک اداره دکوراسیون آن را می سازد.

نکات مهم در خرید میز و صندلی

خرید میز و صندلی کامپیوتر

خرید میز و صندلی کامپیوتر مانند میز و صندلی مدارس یا اداره اهمیت دارد، چرا که معمولا مدت زمان استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ کمتر از دو ساعت نیست و انتخاب یک صندلی غیر استاندارد ممکن است در طولانی مدت آسیب جدی به ستون فقرات فرد زده و حتی در برخی مواقع باعث حالت گرفتن ستون فقرات آن ها می شود. به همین دلیل برای خرید میز و صندلی کامپیوتر مهمترین موضوعی که باید در کنار ظاهر آن در نظر گرفت موضوع استاندارد بودن آن ها است. میز و صندلی باید مناسب با قد و اندام شما باشد.

از کجا میز و صندلی بخریم؟

برای خرید میز و صندلی افراد، مغازه ها و فروشگاه ها ی بسیاری در سطح شهر وجود دارد. اما اینکه بتوانیم از میان همه آن ها یک مغازه معتبر که از جنس های درجه یک و با کیفیت استفاده می کند، انتخاب کنیم کار سختی به نظر می رسد. به همین دلیل برای اینکه بتوانیم از میان همه آن ها برترین و معتبرترین فروشگاه های میز و صندلی را بشناسیم، معمولا به سراغ نظرات دیگران می رویم. نیازیتو یکی از سایت های معتبر دایرکتوری و مرجع است که نقش همان دیگران را برای شما بازی خواهد کرد و به شما فروشگاه های معتبر فروش میز و صندلی را معرفی می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت نیازیتو به آدرس niazito.com  مراجعه کنید و به راحتی به معتبرترین فروشگاه ها دسترسی پیدا کنید.

نکات مهم در خرید میز و صندلی

جمع بندی

برای خرید میز و صندلی مناسب برای هر مکانی اولین نکته و مهمترین نکته ای که باید به آن دقت کرد داشتن استانداردهای لازم است که باعث می شود نشستن طولانی مدت روی صندلی مشکلی برای افراد ایجاد نکند. میز باید ارتفاع مناسبی با صندلی داشته باشد و ارتفاع صندلی ترجیحا قابلیت تنظیم داشته باشد. برای خرید میز و صندلی ناهارخوری در کنار دقت هایی که باید به استاندارد بودن صندلی داشت، باید میز مناسبی نیز انتخاب شود. جنس خوب و پهنای مناسب نیز در انتخاب میز ناهارخوری اهمیت دارد. اگر به دنبال خرید میز و صندلی با کیفیت و قیمت مناسب هستید می توانید به سایت نیازیتو مراجعه کنید و با سایت ها و فروشگاه های معتبر آشنا شوید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *