سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

نوزاد ۶ ماهه ای که پس از مرگ در حین غسل دادن در ارومیه زنده شد!

رئیس سازمان آرامستان شهرداری ارومیه در خبری از جان گرفتن یک نوزاد ۶ ماهه در غسال‌خانه باغ رضوان ارومیه یک شب بعد از فوت و ارجاعش به باغ رضوان جهت دفن خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پیرو اخبار منتشرشده درباره زنده شدن نوزاد شش ماهه، رییس سازمان آرمستان های شهرداری ارومیه خبر فوق را تایید کرد و گفت: نوزاد شش ماهه که شب قبل از ارجاع به باغ رضوان فوت شده بود در زمان غسل میت در غسالخانه دوباره دیده به جهان گشود .

حجت الاسلام و المسلمین امیر عباس عابدینی در شرح ماجرا اظهار کرد: پدر فرزندان دوقلوی فوت شده که یک شب پس از فوت جهت غسل فرزندان برای دفن به غسالخانه باغ رضوان ارومیه مراجعه کرده بود که یکی از نوزادان در حین غسل دادن جان گرفت و گریه کرد.
وی افزود: بر اساس نظر پزشک معالج، این نوزاد همه علائم حیاتی خود را از دست داده بود و پزشک بیمارستان نیز فوت این نوزاد را تائید کرده بود که دوباره زنده شد .

 

خبر تکمیلی در مورد خبر فوت نوزاد شش ماهه:

۱- مادر نوزادان یاد شده به علت جدا شدگی جنین ، با حاملگی۲۳ هفته در حال دفع به بیمارستان مراجعه نموده و بلافاصله زایمان مینماید . که متاسفانه به دلیل شرایط نوزادان (۲۳ هفته و وزن ۶۰۰ گرم ) هر دو نوزاد بدون علائم حیاتی به دنیا می آیند.

۲-ظاهرا در باغ رضوان در یکی از نوزادان علائم حیاتی مشاهده می شود که بلافاصله به بیمارستان مراجعه و تحت مراقبت قرار میگیرد که بعد از ۲۴ ساعت متاسفانه فوت میشود.

۳- علی ایحال با توجه به شرایط دوقلوها و طبق رفرنس های پزشکی به هیچ عنوان امکان حیات برای چنین مواردی امکان پذیر نمی باشد.

نکته آخر اینکه در خبرها به نقل از مدیر عامل محترم باغ رضوان سن نوزاد شش ماهه ذکر شده که به هیچ عنوان صحت ندارد.

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. سلام
    واقعا جای شرم ساری است که ایرانیان اینقدر از خود تعریف می کنند رسانه های دیگر کشورها را به دروغ گویی متهم می کنند ولی از طرف دیگر روی هر دروغ گویی در جهان را سفید می کنند!
    جنین سه و نیم ماه به دنیا آمده و هر دو قلو مرده بودند. همه شواهد در پرونده است. پدر بجه یک عوضی ۲۳ ساله است که این دروغ ها را سر هم می کند. یکی از دو قلو ها موقع غسل دادن تکان خورده و به بیمارستان برگردانده شده است و چنین مواردی چندین بار در ایران دیده شده است و در هیچ جای دنیا جنین ۲۳ هفته زنده نمانده که این دومیش باشه. اینکه جنین دوباره علایم حیاتی نشان داده به روش علمی قابل توجیه است ولی پدر دروغ گوی جنین و بنگاه های سخن پراکنی که هر حرف بنجلی را با آه و تاب نشر می کنند قابل توجیه نیستند. جنین فقط چند ساعت دیگر زیر دستگاه زنده مانده و بعد فوت کرده است. اگر در کشورهای اروپایی بود چوب تو آستین چنین دروغ گوهایی می کردند اما ببینیم آیا در سیستم قضایی ایران مجازاتی برای این دروغ گوهای از خدا بی خبر پیشبینی شده است.
    رحیمی از ارومیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *