سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶ قبل از ظهر به وقت تهران

نماینده مجلس: زنان حق با نشاط بودن را ندارند!/ عضو “جامعه مدرسین حوزه علمیه قم”: از هیچ چیز خبر ندارید؛ زنان در ایران سلطنت می کنند

آیت الله حسن ممدوحی معتقد است “افرادی که اظهاراتی را پیرامون عدم وجود نشاط در بین زنان ایرانی مطرح می کنند از هیچ چیز خبر ندارند.”

“دختران نیمی از جمعیت جوان را تشکیل می دهند، اما مشکلاتشان بیشتر از پسران است.” این جمله بخشی از مصاحبه یکی از نمایندگان مجلس با یکی از روزنامه های کشور است. به گفته این نماینده مجلس “دختران نقش جنس دوم را بازی کنند”. این نماینده مجلس همچنین گفت که “اگر مردان جوان جامعه ما بحث برابری زن و مرد را نپذیرند، توازن جامعه به هم می خورد.”این عضو فراکسیون امید معتقد است” زنان حق با نشاط بودن را ندارند.”

افرادی که اظهاراتی را پیرامون عدم وجود نشاط در بین زنان ایرانی مطرح می کنند از هیچ چیز خبر ندارند

اما عضو “جامعه مدرسین حوزه علمیه قم” نظری مخالف با این نماینده مجلس دارد. آیت الله حسن ممدوحی معتقد است “افرادی که اظهاراتی را پیرامون عدم وجود نشاط در بین زنان ایرانی مطرح می کنند از هیچ چیز خبر ندارند.”

به گفته این عضو سابق مجلس خبرگان رهبری “زنان ایرانی در بین زن های جهان پادشاهی می کنند و در شادی و نشاط بسیار به سر می برند.”

متن کامل گفت و گوی آیت الله حسن ممدوحی با  میزان را می توانید در ادامه بخوانید.

%postname%

 

 آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان در واکنش به اظهارات فوق گفت: اتفاقا باید بنده صراحتا به این موضوع اشاره کنم که زنان ایرانی در بین زن های جهان پادشاهی می کنند و در شادی و نشاط بسیار به سر می برند.

%postname%
وی با اشاره به فعالیت های زنان ایرانی در داخل و بیرون از خانه تصریح کرد: زنان امروز نقش پررنگی در عرصه خانه و اجتماع ایفا می کنند و توانسته اند به خوبی به ایفای وظایف خود بپردازند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: در جامعه ایرانی به حمد خدا به دلیل وجود قوانین اسلامی متصدی مخارج زنان همسرانشان هستند از این رو زنان ایرانی هیچ نگرانی را برای تامین منابع مالی خود  ندارند و همسرها و خانواده های آنها تمامی منابع مالی آنها را به منظور گذراندن اوقات فراغت و همچنین مباحث مربوط به خورد و خوراک را تامین می کنند.
آیت الله ممدوحی با اشاره به زندگی اسفبار زنان در خارج از کشور گفت: به خوبی شاهد هستیم که در جوامع غربی هر کس مخارج خود را پرداخت می کند و زن و شوهر جدا  از هم کار می کنند تا بتوانند مخارج خود را تامین کنند و حتی این موضوع در رابطه با تامین منابع مالی فرزندان آنها نیز حاکم است به گونه ای که زنان هم باید دوش به دوش مردان در راستای تامین هزینه فرزندان کار کنند.
وی خاطرنشان کرد: زنان ایرانی با تکیه بر همسر و خانواده خود سلطنت می کنند و بهترین شرایط از نظر روحی و مادی قرار دارند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: افرادی که اظهاراتی را پیرامون عدم وجود نشاط در بین زنان ایرانی مطرح می کنند از هیچ چیز خبر ندارند و تنها اقدامات و صحبت هایی را مطرح می کنند که به آنها دیکته می شود و هیچ پایه و اساسی ندارد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *