پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

نقش ایران در پایان گروه تکفیری صهیونیستی داعش

رمضانعلی سبحانی‌ فر  نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: همکاری و همراهی روسیه و ایران در سوریه و اشراف اطلاعاتی و نظامی ایران بر گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها در سوریه و عراق موجب راهبری درست نیروهای عملیاتی در میدان نبرد بر علیه داعش شد و این مهمترین دلیل شکست داعش است.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1396/07/14/1396071412084097812154664.jpg

نقش ایران در پایان گروه تکفیری صهیونیستی داعش

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا با تبریک پایان کار داعش به مردم و مسئولان، اظهار کرد: جانفشانی‌های نیروهای انقلابی و مسلمان ایرانی، عراقی، سوری، پاکستانی و افغانی و فرماندهان آنان به ویژه سردار قاسم سلیمانی منجر به جمع شدن بساط گروه تکفیری صهیونیستی داعش شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تبیین دلایل شکست داعش در عراق و سوریه، گفت: اولین دلیل شکست داعش این بود که مسلمانان عراقی و سوری متوجه توطئه بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی شدند آگاهی مردم از افراطی‌گری داعش موجب تنفر و انزجار از این گروه تندرو شد از سوی دیگر مراجع دینی و رهبران سیاسی در ایران، عراق و سوریه توانستند بین نیروهای داخی عراقی و سوری تحت فرماندهی هوشمند، اتحاد و انجسام به وجود آورند.

وی افزود: کشورهای منطقه به این نتیجه رسیدند که امنیت منطقه باید توسط خودشان برقرار شود؛ بنابراین در یک صف واحد قرار گرفتند و به کشورهای غربی اجازه ندادند با این توطئه بر مقدرات کشورهای‌شان مسلط شوند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در عین حال همکاری و همراهی روسیه و ایران را مهمترین دلایل شکست داعش دانست و افزود: این همکاری موجب به رخ کشیده شدن توانایی‌های اطلاعاتی و نظامی ایران به قدرت‌های بزرگ و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌شان شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *