پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

نقشه میلیونی رمال اینستاگرامی برای زن ساده لوح!

مرد رمال که با فریب زنی در اینستاگرام به بهانه حل مشکلات او، صد میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود در دام پلیس فتا گرفتار شد.

نقشه میلیونی رمال اینستاگرامی برای زن ساده لوح!

به گزارش خبرنگار جام جم، چندی قبل زنی با مراجعه به پلیس فتای استان فارس از مرد رمالی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.زن جوان به ماموران گفت: در زندگی شخصی‌ام دچار مشکل و ناراحتی زیادی بودم و به همین علت دنبال راهی برای از بین بردن اتفاقات شوم زندگی‌ام شدم تا این‌که در اینستاگرام به یک صفحه دعانویسی و فالگیری برخورد کردم. ارتباط من با مدیر صفحه فالگیری آغاز و در دایرکت مشکلات زندگی شخصی خود را برای وی بازگو کردم که در طول دو ماه و طی چند مرحله اقدام به واریز صد میلیون تومان به حساب او کردم . بعد از گذشت چند وقت دیگر جواب پیام‌هایم را نداد و بعد متوجه شدم با این ترفند از من کلاهبرداری کرده است. پس از این شکایت، رسیدگی به پرونده آغاز و ماموران در تحقیقات و تجسس های خود توانستند متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.
سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتای استان فارس در این باره گفت متهم در بازجویی اولیه با اقرار به کلاهبرداری صد میلیونی از شاکی، انگیزه خود را کسب درآمد از افراد دارای مشکل خانوادگی اعلام کرد. تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *