سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۸ قبل از ظهر به وقت تهران

نقشه شوم زن جوان برای قتل شوهرش در خاش

https://www.yasa.co/blog/wp-content/uploads/2018/11/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%82%D8%AA%D9%84.jpg

زنی جوانی که نقشه قتل همسرش را با همدستی مردی غریبه کشیده بود ساعاتی پس از وقوع جنایت با روبرو شدن با شواهد پلیس پرده از راز این جنایت کثیف برداشت.

سرهنگ ابراهیم کوچک زائی فرمانده انتظامی شهرستان خاش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بیست و چهارم آذرماه یک فقره سرقت مسلحانه و قتل مردی جوان در بیابان‌های منطقه “پشتکوه” به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل زن جوانی که در کنار پیکر بی جان و غرق به خون شوهرش ایستاده بود مدعی بود هنگام تردد با خودرو پراید در حاشیه شهر خاش ۲ سارق موتورسوار با تهدید سلاح گرم آن‌ها را به این منطقه کشانده و با مقاومت شوهرش او را با شلیک گلوله به قتل رسانده و با سرقت طلاهایش از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: ماموران انتظامی با توجه به تناقض گوئی‌های زن جوان و سرنخ‌های موجود در محل جنایت با هماهنگی مقام قضائی او را برای بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی عنوان کرد: در بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس تنها مظنون این جنایت هولناک که کمتر از ۲ هفته است از ازدواج او با مقتول به عنوان همسر دوم می‌گذرد مشخص شد قتل هیچ ربطی به سرقت مسلحانه ندارد و متهم قصد منحرف کردن جریان رسیدگی به پرونده قتل را دارد.

مظنون ۱۸ ساله پرونده در بازجوئی‌های تکمیلی با مواجهه با ادله پلیسی به طراحی و اجرای نقشه مرگبار اعتراف کرد و گفت: ازدواج او با مقتول اجباری بوده و از زندگی با شوهرش راضی نبوده و با همدستی مردی جوان که از قبل با وی در ارتباط بوده نقشه این جنایت را کشیده است.

سرهنگ کوچک زائی افزود: با اعترافات تکان دهنده زن جوان بلافاصله تیم رسیدگی کننده پرونده وارد عمل شد و همدست متهم را در محدوده خیابان سعدی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه سلاح کلت به همراه یک عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: متمهان به قتل پس از بازجوئی‌های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

۲.۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *