چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ قبل از ظهر به وقت تهران

نقشه شوم دختر جوان برای آگهی های« دیوار»

دختر جوان وقتی پای در خانه مردانی می گذاشت که آگهی همخانه در سایت دیوار داده بودند ماموریت داشت آن ها را بیهوش کند.

دو مرد و یک زن نقشه ماهرانه ای را برای سرقت از خانه مردان تهرانی طراحی کرده بودند.
از ساعت ۴  بامداد روز ۴ تیر امسال وقتی مرد جوانی پلیس تهران را از سرقت خانه اش توسط یک دختر ۲۵ ساله مطلع کرد سناریوی سریالی عجیبی پیش روی ماموران قرار گرفت.
این مرد به تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: من آگهی داده بودم تا همخانه داشته باشم. روز ۳ تیر بود زنی که ادعا می کرد برای برادرش که دانشجوست به دنبال خانه است به من مراجعه کرد. ساعت ۱۰ شب بود که این زن که الناز نام داشت به خانه ام آمد و گفت برادرم در راه است تا او برسد من نگاهی به خانه بیندازم. بعد از دقایقی الناز به من آب میوه ای که همراهش بود تعارف کرد من هم پذیرفتم و خوردم که پس از گذشت ۲۰ دقیقه حالت سرگیجه به من دست داد و بیهوش شدم. وقتی چشم باز کردم متوجه شدم ۴ ساعت گذشته است وخبری از زن جوان نیست و اموال زیادی از قبیل لپ تاپ ، تبلت ، گوشی تلفن همراه و طلاها به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به سرقت رفته است.
دوربین های مداربسته اطراف خانه این مرد نشان داد دخترجوان از یک خودروی مزدا۳ سفید رنگ پیاده شده و ۳۰ دقیقه بعد همدست وی نیز وارد خانه شده است تا سرقت را انجام دهند.
همین کافی بود تا ردیابی های پلیسی به جوان ۲۸ ساله ای به نام رامین ختم شود و او در شهرستان بهارستان به دام بیفتد.
رامین خیلی سریع اقرار کرد سرقت ها را با همدستی دختر و پسری به نام های فریبا و خشایار انجام داده است. فریبا و خشایار در بولوار اشرفی اصفهانی و خیابان سهرودی دستگیر شدند و به هشت سرقت مشابه با شگرد بیهوشی اقرار کردند که در همه آن ها طعمه هایشان را از «سایت دیوار» انتخاب کرده بودند.

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *