جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

نفرت مردم از شیطان بزرگ وسعت خواهد یافت

پیش‌نویس خودکار

سردار حسین علایی

سرانجام ترامپ که ضد ایرانی ترین رئیس جمهور آمریکاست برنامه ترور سردار افتخار آفرین جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی را اجرایی کرد و او را به همراه ابو مهدی المهندس از مسئولین موثر حشدالشعبی عراق و چند تن دیگر در فرودگاه بغداد به قتل رساند.

این اقدام که منجر به شهادت این عزیزان شد به همراه حمله آمریکا به پایگاه های حشدالشعبی در مرزهای عراق و سوریه نشان داد که آمریکا از قدرت گرفتن مردم عراق در نزدیکی مرزهای اسرائیل به شدت نگران است و نفوذ خود در عراق را با وجود سازمان هایی نظیر حشدالشعبی خاتمه یافته تلقی می کند.

گرچه با چنین ترور وحشتناکی طبیعتاً تنش ها در منطقه بالا خواهد گرفت و در نهایت منجر به خروج ارتش آمریکا از عراق خواهد شد ولی باید انتظار دیوانگی های بیشتری را از آمریکا داشت.

آمریکا ممکن است ترورها و حملات بیشتری را در دستور کار خود داشته باشد که دولت عراق و مردم ایران و لبنانی ها و سایر ساکنین منطقه باید مراقب آنها باشند.

این ترور نشان داد که گسترش حاکمیت ملی در کشورهایی مانند عراق و سوریه و لبنان و یمن و همسویی دولت های این کشورها، معادلات آمریکا را برای تداوم سلطه اسرائیل بر منطقه به طور کامل بر هم زده است و آمریکا توان جلوگیری از گسترش آن را ندارد.

اما آیا این نوع ترورها مشکل دولت آمریکا را حل خواهد کرد یا پیوند و همسویی مردم این کشورها را با هم افزایش خواهد داد؟ ولی به نظر می رسد که نفرت مردم از شیطان بزرگ وسعت خواهد یافت و بقای اسرائیل را در دراز مدت متزلزل خواهد کرد.

البته قاسم سلیمانی و همرزمانش به دوستان شهید خود پیوستند و در جوار رضوان الهی جای گرفتند ولی راه آنها در مقابله با ظلم جهانی آمریکا و اسرائیل تداوم خواهد یافت.

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر/ جماران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *