پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

نظر بازیگر معروف آمریکایی درباره اذان +عکس

مورگان فریمن، بازیگر معروف آمریکایی، صوت اذان را یکی از زیباترین و مسحورکننده‌ترین اصوات در جهان دانست.

مورگان فریمن، بازیگر و کارگردان صاحب‎نام آمریکایی می‌گوید اذان یکی از زیباترین و مسحورکننده‌ترین اصوات در جهان است.
مورگان فریمن

فریمن که در حال تحقیق برای ساخت مستندی است که با کارگردانی و بازیگری وی در کانال نشنال جئوگرافی پخش می‌شود، این اظهارات را در گفت‌وگو با یک کارشناس دینی در مصر مطرح کرد.

وی از این کارشناس می‌پرسد که انتخاب مؤذن به چه صورتی انجام می‌گیرد و آیا مساجد برای برگزیدن شخص مورد نظر خود امتحان می‌گیرند؟

فریمن خود نیز سعی می‌کند «الله اکبر» ابتدای اذان را با صوت قرائت کند و با شوخی از کارشناس می‌پرسد آیا او را برخواهد گزید؟

به گزارش این بازیگر مطرحِ رنگین‌پوستِ آمریکایی مهر امسال نیز در مراسم عزاداری حسینیۀ الخویی در لندن، پایتخت انگلیس، حضور یافت.

سریال مستند تلویزیونیِ «داستان خدا با مورگان فریمن»، برای اولین بار در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۱۶ (۱۵ فروردین ۱۳۹۵) پخش شد.

تاکنون ۶ قسمت از این مستند پخش شده‌است که از جمله موضوعات آن می‌توان به زندگی پس از مرگ، معنای خدا، خلقت، شیطان و قدرت معجزات اشاره کرد.

حضور فریمن در میان شیعیان لندن و در مراسم عزای حسینی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام، با واکنش گستردۀ مسلمانان در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

مورگان فریمن، تاکنون چهار بار به عنوان بازیگر نامزد دریافت جایزۀ اسکار شده و در سال ۲۰۰۵ این جایزه را برای نقش مکمل مرد در فیلم «دختر میلیون دلاری» دریافت کرده‌ است.

وی جایزۀ یک عمر فعالیت هنریِ گلدن گلوب ۲۰۱۲ و همچنین خرس نقره‎ایِ جشنوارۀ فیلم برلین را برای بازیگری در فیلم «رانندگی برای خانم دیزی» دریافت کرده‌است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *