شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹ قبل از ظهر به وقت تهران

نرگس محمدی و داستان یک «ارثیه پرماجرا»

مجله انلاین دوستان :فیلم ویدئویی «ارثیه پرماجرا» به کارگردانی رسول محمدی و تهیه‌کنندگی علی بهادر پس از پشت سرگذاشتن مراحل پیش‌تولید وارد مرحله تصویربرداری شد.
خبرآنلاین: فیلم ویدئویی «ارثیه پرماجرا» به کارگردانی رسول محمدی و تهیه‌کنندگی علی بهادر پس از پشت سرگذاشتن مراحل پیش‌تولید وارد مرحله تصویربرداری شد.
مرحله تصخبرآنلاینویربرداری «ارثیه پر ماجرا» به تهیه‌کنندگی علی بهادر و کارگردانی رسول محمدی در تهران و لواسان پیش می‌رود.

سام درخشانی، سحر قریشی، نرگس محمدی، آتش تقی‌پور، ارژنگ امیرفضلی، مهرداد نظری، هایده حائری و… در این پروژه طنز ایفای نقش می‌کنند .

فیلمنامه این فیلم را سینا سعید وزیری و آسا سالیانی نوشته شده‌اند.

www.dustaan.com-narges-mohammadi
ارژنگ امیرفضلی و نرگس محمدی

داستان فیلم ماجرای ارثیه‌ای است که فرخ خان برای نوه‌هایش در نظر می‌گیرد. سهیل و کامران دو باجناق با سبقت از یکدیگر و تصاحب ارثـیه نسبت به خواسته فرخ خان اقدام می‌ورزند؛ اما سهیل در اجرای این امر دچار معضلی می‌شود که برای حل آن، به مشکلات لاینحلی برمی‌خورد و موقعیت‌های جذاب و طنزی ایجاد می‌کند تا اینکه…

www.dustaan.com-narges-mohammadi1
ارژنگ امیرفضلی و سام درخشانی

عوامل پشت دوربین پروژه عبارتند از: مجری طرح و مشاور کارگردان: سیدمحسن اورنگ، مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان، طراح گریم: هادی قالی‌خانی، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان: امین محمودی، مدیرصدابرداری: جعفر علیان، طراح صحنه و لباس: رستم ایران‌نژاد ، تدوین: مهدیه بهادر و عکاس و تصویربردار پشت صحنه: مهرداد یاری و مهرداد محمودی.

«ارثیه پرماجرا» برای پخش در شبکه نمایش خانگی در موسسه هنری بهادر فیلم تولید می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *