چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

نخستین شهردار زن استان بوشهر +عکس

اعظم صمصامی از طرف شورای شهر آب‌‌پخش دشتستان به عنوان شهردار آب‌پخش و اولین شهردار زن استان بوشهر انتخاب شد. 

شهردار آب‌پخش

در نشست شورای شهر آب‌‌پخش دشتستان اعظم صمصامی به عنوان شهردار آب‌پخش و نخستین شهردار زن استان بوشهر انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان،در نشست ظهر امروز شورای شهر آب‌‌پخش دشتستان اعظم صمصامی به عنوان شهردار آب‌پخش و نخستین شهردار زن استان بوشهر انتخاب شد.

شهردار آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان با اشاره به اینکه وظیفه سنگینی دارم اظهار داشت: در حوزه شهرداری قطعا مسئولیت من سنگین‌تر است چرا که به عنوان نخستین زن شهردار استان بوشهر باید بتوانم بخوبی از عهده کارها برآیم تا راه برای ورود بیشتر بانوان به صحنه فعالیت‌های اجتماعی باز شود و در حقیقت نمونه‌ای برای پذیرش توانمندی‌های نیمی از جمعیت جامعه باشم.

شهردار آب‌پخش بیان کرد:  من معتقدم توسعه پایدار برای هیچ جامعه‌ای میسر نمی‌شود مگر آنکه از همه داشته‌های آن جامعه استفاده شود.

صمصامی با بیتن اینکه  مهمترین داشته‌های یک جامعه نیروی انسانی آن جامعه است افزود: اگر نیمی از این جامعه بکار گرفته نشود مطمئنا راه رسیدن به توسعه با سختی مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرداری و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس فعالیت کرده‌ام گفت:  من سه سال  درسازمان منطقه ویژه پارس جنوبی مشاور هستم.

شهردار آب‌پخش دشتستان تاکید کرد: من امیدوارم با همکاری شورای شهر  و همکارانم در شهرداری و تک تک مردم شهر آبپخش بتوانیم آنچه شایسته مردم نجیب و فرهیخته این شهر می‌باشد را انجام دهم.

صمصامی با تاکید بر تکمیل طرح‌های عمران شهری خاطر نشان کرد: در زمینه عمران شهری در آب‌پخش اولویت با  تکمیل پروژه‌های نیمه تمام می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه آمایش و مطالعه دقیق و کامل منطبق با متدهای شهر سازی  اولویت بعدی است افزود: امیدوارم بتوانم با محدودیت بودجه و حداقل‌ها و بر اساس برنامه ریزی مدون به بهترین بهره‌وری ممکن دست یابیم.

شهردار آب‌پخش دشتستان تصریح کرد: زیباسازی و ایجاد فضاهای مناسب شهری، ایجاد نشاط در جامعه، گسترش فضای سبز و رسیدن به سرانه در حد  استانداردهای ملی از اولویتهای دیگر شهردار آب‌پخش است.

صمصامی افزود: بحث آلایندگی بدین صورت است که سالانه لیست واحدهای الاینده توسط سازمان محیط زیست تدوین و عوارض به شهرداریها تخصیص می‌یابد که قطعا پیگیریهای مصرانه در این خصوص به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

نخستین شهردار زن استان بوشهر

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *