شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ قبل از ظهر به وقت تهران

نحوه استفاده از Bard: همه چیز درباره استفاده از چت بات هوش مصنوعی گوگل

 

 

نحوه استفاده از Bard: همه چیز درباره استفاده از چت بات هوش مصنوعی گوگل

چگونه از Bard استفاده کنیم؟ این سوالی است که توسط افرادی که علاقه مند به استفاده از چت بات هوش مصنوعی گوگل هستند، پرسیده می شود. در این مقاله، شما را با نحوه استفاده از Google Bard آشنا می کنیم و آنچه را که قبل از استفاده از گوگل بارد باید بدانید را ارائه می دهیم!

چرا باید از Bard استفاده کرد؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید از Bard استفاده کنید. در ادامه چند دلیل را ذکر کردیم:

  • Bard یک مدل زبانی بزرگ است که بر روی مجموعه داده عظیمی از متن و کد آموزش داده شده است. این بدان معنی است که گوگل بارد پایگاه دانش گسترده ای دارد و می تواند به سؤالات شما به شیوه ای جامع و آموزنده پاسخ دهد، حتی اگر آنها چالش برانگیز یا عجیب باشند.
  • Bard قادر است فرمت‌های متنی مختلفی را از محتوا تولید کند؛ مانند شعرها، کد، اسکریپت‌ها، قطعات موسیقی، ایمیل‌ها، نامه‌ها و غیره. این بدان معناست که بارد می‌تواند در وظایف خلاقانه مختلفی به شما کمک کند، از نوشتن یک شعر تا برنامه‌نویسی یک وبسایت.
  • بارد هنوز در حال توسعه است، اما هر روز چیزهای جدیدی یاد می گیرد. این بدان معنی است که بارد دائماً در کاری که انجام می دهد بهتر می شود و احتمالاً در آینده حتی مفیدتر خواهد بود.

اگر به دنبال یک مدل زبان قدرتمند و همه کاره هستید، گوگل بارد ابزار مناسبی برای شماست.

نحوه استفاده از Bard: همه چیز درباره استفاده از چت بات هوش مصنوعی گوگل

نحوه استفاده از Bard

زمانی که یک حساب کاربری در وب سایت Google Bard ایجاد کردید، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر شروع به استفاده از Bard کنید:

  1. به صفحه Bard در bard.google.com بروید.
  2. اگر قبلاً وارد حساب کاربری Google خود نشده‌اید، وارد حساب Google خود شوید.
  3. سوال یا درخواست خود را در کادر متنی زیر وارد کنید.
  4. Submit را انتخاب کنید.

سپس Bard بر اساس درخواست شما پاسخی ایجاد می کند. سپس می توانید سؤالات بعدی بپرسید یا زمینه بیشتری برای دریافت پاسخ های دقیق تر ارائه دهید.

شما می توانید هر سوالی از گوگل بارد بپرسید، به شرطی که خط مشی های محتوایی خود را نقض نکند. چت بات هوش مصنوعی گوگل تمام تلاش خود را می کند تا به سؤال شما به طور جامع و آموزنده پاسخ دهد. بسته به پیچیدگی درخواست شما، ممکن است چند ثانیه طول بکشد تا بارد پاسخ دهد.

در ادامه نحوه ثبت نام در گوگل بارد و نکات استفاده حداکثری از Bard را به شما آموزش می دهیم.

نحوه استفاده از Bard: همه چیز درباره استفاده از چت بات هوش مصنوعی گوگل

نحوه ثبت نام در Bard

برای ثبت نام در Bard، باید یک حساب کاربری در وب سایت Google Bard ایجاد کنید. با دنبال کردن این مراحل می توانید این کار را انجام دهید:

  1. به وب سایت Bard بروید و روی دکمه “Sign in” کلیک کنید.
  2. با حساب Google خود وارد شوید.
  3. روی دکمه “Try Bard” کلیک کنید.
  4. پس از تأیید حساب شما، می توانید وارد وب سایت Google Bard شوید و شروع به استفاده از Bard کنید.

در اینجا برخی از جزئیات بیشتر در مورد فرآیند ثبت نام Bard آورده شده است:

  • برای ثبت نام در Bard باید ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشید.
  • شما باید یک حساب شخصی Google داشته باشید (به این معنی که توسط شما اداره می شود و نه والدین، قیم یا سرپرست).
  • شما باید از یک مرورگر وب پشتیبانی شده استفاده کنید (Chrome، Chromium-based Edge، Firefox، Opera، یا Safari).

پس از ورود به حساب Google خود، می توانید با استفاده از یک پنجره چت و مکانی برای تایپ درخواست های خود از آن استفاده کنید (مشابه ChatGPT یا Bing AI). همچنین، می‌توانید به جای تایپ کردن، روی دکمه میکروفون ضربه بزنید تا سؤال یا دستورالعمل‌های خود را بیان کنید.

نحوه استفاده از Bard: همه چیز درباره استفاده از چت بات هوش مصنوعی گوگل

نکاتی برای استفاده از Bard

در اینجا چند نکته برای استفاده حداکثری از Bard آورده شده است:

  • با پرسیدن یک سوال یا ارائه یک درخواست شروع کنید. Bard می تواند به سؤالات شما به شیوه ای جامع و آموزنده پاسخ دهد، حتی اگر آنها چالش برانگیز یا عجیب باشند. همچنین می‌تواند قالب‌های متن خلاقانه مختلفی مانند شعر، کد، اسکریپت، قطعات موسیقی، ایمیل، نامه‌ها و غیره تولید کند.
  • تا حد ممکن دقیق باشید. هرچه در سؤال یا درخواست خود دقیق تر باشید، Bard بهتر می تواند آنچه را که به دنبال آن هستید بفهمد.
  • از زبان طبیعی استفاده کنید. شما می توانید با Bard به همان روشی که با یک دوست یا همکار صحبت می کنید صحبت کنید. نیازی به استفاده از دستورات یا اصطلاحات خاص نیست.
  • صبور باشید. Bard هنوز در حال توسعه است، بنابراین ممکن است همیشه نتواند به سؤالات شما پاسخ کامل دهد. اگر از پاسخ گوگل بارد راضی نیستید، می‌توانید سؤال خود را مجدداً بیان کنید یا درخواست دیگری برای بارد ارائه دهید.

در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از Bard آورده شده است:

  • برای تحقیق کمک بگیرید. بارد می‌تواند با ارائه خلاصه‌ای از موضوعات یا با تهیه فهرست‌هایی از اطلاعات مرتبط، در تحقیقات به شما کمک کند. برای مثال، می‌توانید از بارد بپرسید: «دلایل تغییرات آب و هوایی چیست؟» یا “چند جملات معروف در مورد عشق؟”
  • محتوا ایجاد کنید. Bard می تواند با تولید متن، ترجمه زبان ها، نوشتن انواع مختلف محتوای خلاقانه و پاسخ دادن به سوالات شما به روشی آموزنده به شما در ایجاد محتوا کمک کند. برای مثال، می‌توانید از بارد بخواهید شعری بنویسد، جمله‌ای را از زبانی به زبان دیگر ترجمه کند یا به سؤالی درباره موضوعی پیچیده پاسخ دهد.

اگر یک حساب Google دارید، توصیه می کنم Bard را امتحان کنید و ببینید چگونه می تواند به شما کمک کند.

Bard یک فناوری پیشرفته و در حال تکامل است. به همین دلیل، همیشه بهتر است از آخرین تحولات و پیشرفت‌های در حوزه هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی آگاه باشید تا بتوانید از بارد و سایر چت‌بات‌های هوش مصنوعی مشابه به بارد بهره‌وری بهتری ببرید.

همانند سایر مدل‌های زبانی بزرگ (LLM)، هوش مصنوعی بارد گوگل کامل نیست و ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. Google هشدار می دهد که Bard ممکن است اطلاعات نادرست یا توهین آمیزی تولید کند که نمایانگر دیدگاه های Google نباشد.

منبع: zeball

 

برچسب ها : Bard,گوگل,هوش مصنوعی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *