پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

نجات پیرزن ۶۰۰ میلیاردی کرمانشاه از دست آدم ربایان +عکس

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری آدمربایان حرفه ای در این شهر خبر داد. سه زن با همدستی یک مرد با هدف انتقال ۶۰ میلیارد تومان سند،پیرزن ۸۰ ساله را ربودند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از یک فقره آدم‌ربایی نافرجام خبر داد و گفت: سه زن و یک مرد با هدف انتقال ۶۰۰ میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن پیرزن ۸۰ ساله‌ای کردند که برای فروش املاکش از آمریکا به کرمانشاه سفر کرده بود.

خبرگزاری فارس: به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این آدم‌ربایی نافرجام، سه زن و یک مرد با هدف انتقال ۶۰۰ میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن یک زن ۸۰ ساله کردند.

وی با بیان اینکه پیرزن ربوده شده در آمریکا زندگی می کند و برای فروش املاکش به کرمانشاه سفر کرده است، گفت: آدم ربایان روز گذشته با تنظیم یک قرار صوری با زن و وکیلش آنان را سوار بر یک خودروی ام وی ام کردند و پس از طی مسافتی وکیل را از ماشین بیرون انداختند و پیرزن را ربودند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: متهمان فرد ربوده شده را به یک منزل در محل‌های حاشیه ای شهر منتقل کردند که اهالی محل به آنان مشکوک شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

سردار امان اللهی ادامه داد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران به سرعت راهی منطقه شدند و ۲ زن و یک مرد را که در حال فرار بودند دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: عوامل پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، وارد منزل موردنظر شدند و ضمن رها سازی فرد ربوده شده، دیگر متهم این پرونده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: تحقیقات به منظور شناسایی دیگر عوامل دخیل در پرونده با همکاری دستگاه قضائی همچنان ادامه دارد.

نجات پیرزن ۶۰۰ میلیاردی کرمانشاه از دست آدم ربایان +عکس

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *