پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

نجات دختر جوان از دست دو پسر متجاوز در تهرانپارس

مجله انلاین دوستان : چهارشنبه شب حدود ساعت ۲۱ اهالی منطقه تهرانپارس، خیابان اردبیهشت‌ با ۱۱۰ تماس گرفتند و گفتند: دو پسر شرور دختر جوانی را به زور وارد یک ساختمان مسکونی کردند.

به دنبال این موضوع با دستور سرکلانتری چهارم پلیس پایتخت تمام واحد های گشت حاضر در منطقه در کمتر از ۳ دقیقه خود را به محل رساندند.

با راهنمایی مردم مشخص شد دختر به داخل یک آپارتمان مسکونی ۵ طبقه برده شده است. لذا ماموران سریعا وارد عمل شده و به داخل ساختمان رفتند.

در پارکینگ ساختمان ماموران مشاهده کردند مرد میانسالی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و صورتش خونریزی کرده است.

نجات دختر جوان از دست دو پسر متجاوز در تهرانپارس
نجات دختر جوان از دست دو پسر متجاوز در تهرانپارس

مرد میانسال با دیدن ماموران با صدای ضعیف گفت: یک پسر شرور به نام “یاشار” که از اهالی همین آپارتمان است به همراه دوستش که آن هم به نظر می‌رسید از اراذل و اوباش باشد با تهدید اسلحه دختر جوانی را به داخل منزل خود برده و قصد آزار و اذیت او را دارند و زمانی که من خواستم مقابل این اقدام آن ها ایستادگی کنم مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار گرفتم.

ماموران سریعا با هماهنگی قاضی کشیک دادسرای امور جنایی داخل ساختمان شده و به دلیل بسته بودن درب منزل مجبور شدند از آتش نشان‌ها در خواست کنند تا در محل حاضر شوند.

پس از حضور آتش نشان ها ماموران عملیات کلانتری با نردبان آتش نشانی از طریق پنجره وارد خانه شده و پس از بازرسی منزل اولین متهم را در داخل کمد و یاشار را به همراه دختر جوان زیر تخت خواب دستگیر کردند.

دوست یاشار به محض دستگیری به هدف شیطانی خود جهت ربودن دختر جوان با اسلحه گرم اعتراف کرد و دختر جوان نیز پس از آزادی در حالی که از ترس زبانش بند آمده بود جهت طرح شکایت به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

بر اساس این گزارش ماموران در بازرسی از منزل یاشار یک قبضه کلت کمری به همراه ۱۲ فشنگ جنگی، ۲۵ فشنگ شکاری، هشت شیشه مشروبات الکلی، سه قبضه شمشیر با غلاف، ۱۹ عدد ساعت زنانه زورگیری شده، یک عدد وافور، ترازوی توزیع مواد مخدر، ۴۵ گرم تریاک و ۳ گرم شیره کشف و ضبط کردند.

گفتنی است متهمان هم اکنون در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند.

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران

امتیاز دهید!

۲ دیدگاه‌ها

  1. تو همون دلارام معروف هستی؟(البته واسه من)

  2. احتمالا اگه یه خورده دیگه میگشتن فکر کنم هفتاد تا دختر هم پیدا می کردن ….. والا داغون بودن که ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *