سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰ قبل از ظهر به وقت تهران

نتانیاهو به ماکرون: ایران یکی پس از دیگری کشورها را فتح می کند

نتانیاهو به ماکرون: ایران یکی پس از دیگری کشورها را فتح می کند/ نیازی نیست پاریس را متقاعد کنیم؛ فشارهای اقتصادی باعث نابودی برجام می شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور فرانسه گفت که برجام تحت فشارهای اقتصادی از بین خواهد رفت و باید با اقدامات خصومت آمیز ایران مقابله کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، “بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با “امانوئل ماکرون” رئیس جمهور فرانسه گفت که برجام خواهد مُرد و باید با اقدامات خصومت آمیز ایران مقابله کرد.

نتانیاهو از فرانسه خواست تا توجه خود را به مقابله با اقدامات تهاجمی ایران متمرکز کند.

وی همچنین گفت که نیازی نیست تا پاریس را متقاعد کند تا از برجام خارج شود چون به هر حال فشارهای اقتصادی باعث نابودی این توافق خواهد شد.

نتانیاهو در ادامه سفر اروپایی خود به پاریس رفته بود تا با امانوئل ماکرون دیدار کرده و وی را مجاب کند تا از واشنگتن تبعیت کرده و تحریم ها را مجددا علیه ایران اعمال کند.

نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رئیس جمهور فرانسه گفت: من از فرانسه نخواهم خواست تا از برنامه جامع اقدام مشترک خارج شود چون معتقدم که اساسا این توافق تحت فشارهای اقتصادی از بین خواهد رفت.

وی افزود: اگر شما یک توافق بدی داشته باشید نباید در آن بمانید به خصوص اگر شاهد آن باشیم که ایران کشورها را یکی پس از دیگری فتح می کند و شما نمی توانید این را از اقدامات خصمانه ایران در منطقه خاورمیانه جدا کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *