شنبه , ۲۲ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ قبل از ظهر به وقت تهران

نام مرا در کنار قلعه نویی نیاورید!؛ قلعه نویی رسمیت ندارد

www.dustaan.com-ghaleh-noei-mazloomiمجله انلاین دوستان : روز جمعه در سالن برج میلاد انجمن حمایت از کودکان بی سرپرست همایشی برگزار کرده بود که برخورد دو مربی تیم استقلال این مراسم را تحت تاثیر خود قرار داد.

برادران فریادشیران، مظلومی و امیر قلعه نویی از میهمان این برنامه بودند که قلعه نویی با تاخیر خود را به مراسم رساند. در این لحظه مظلومی از جای خود بلند شد و به پشت مراسم رفت و گفت: اگر می دانسته که قرار است قلعه نویی بیاید هرگز پا به این سالن نمی گذاشته است.

پس از گذشت چند دقیقه گردانندگان برنامه به پشت صحنه می‌روند و به مظلومی اعلام می‌کنند به همراه قلعه‌نویی روی سن برود اما مظلومی این موضوع را قبول نمی‌کند و اعلام می‌کند اگر اسمش همراه با قلعه‌نویی خوانده شود سالن را ترک می‌کند. مسئول برنامه هم که می‌بیند مظلومی خیلی جدی است او را به همراه برادران فریادشیران به روی سن دعوت می‌کند و آنها سه نفری با تشویق حضار به روی سن رفته و جوابگوی سوالات می‌شوند. مظلومی پس از پایین آمدن از سن و قبل از اینکه نوبت قلعه‌نویی شود تا روی سن برود سالن را ترک می‌کند که این رفتار مظلومی تعجب حضار را در پی داشت.

ظاهرا مظلومی تاکید داشته که امیر قلعه نویی رسمیت ندارد!

این دو مربی در طول این یکی، دو سال بارها و بارها علیه هم موضع گرفته اند این در حالی است که مظلومی مدتی طولانی دوست صمیمی قلعه نویی محسوب می شد اما این دوستی حالا وجود خارجی ندارد. این دو هر وقت که پایش افتاده علیه هم موضع گرفته و پوست هم را کنده اند.آی-اسپورت

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *