پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

نامه سرکرده القاعده به رهبر داعش درباره ایران

«ابوبکر البغدادی به نامه ایمن ایمن الظواهری پاسخ نداده است که این مسئله مایه خشم الظواهری شده است.»

روزنامه  الاخبار نوشت: «”ایمن الظواهری” رهبر القاعده نامه ای به “ابوبکر البغدادی” رهبر گروه تروریستی داعش ارسال کرده که طی آن از وی خواسته است تا نیروهایش دیپلمات های ایرانی را در هر کجای منطقه هستند بربایند.»

الاخبار لبنان در ادامه نوشت: «ابوبکر البغدادی به نامه ایمن الظواهری که با هدف مقابله با ایران ارسال کرده بود، پاسخ نداده است و این مسئله مایه خشم الظواهری شده است.»

خاطر نشان می شود که ایمن الظواهری، رهبر القاعده در سخنانی گفته است ناصر الوحیشی (سرکرده شاخه القاعده در یمن) به من گفته بود که آل سعود دنبال ایجاد دودستگی در صف “مجاهدین” هستند و طی روزهای اخیر صحت گفته‌های وی برای من ثابت شد.

رهبر القاعده ادامه داد: عربستان برخی را به ریاض می‌کشاند تا سندی را درباره قبول کثرت گرایی و راندن مهاجران امضا کنند. بعد زهران علوش را می‌کشند و با یک آتش‌بس دروغین برای دودستگی در میان “مجاهدین” تلاش می‌کنند.

وی گفت که به داعش نامه نوشته که تعداد زنان و مردان بازداشت شده را که محکوم به اعدام شده‌اند، اعلام کند اما داعش این درخواست را نیز نادیده گرفته است. البته البغدادی با این اقدامات صلیبی‌ها، سکولارها و مرتدین را خوشحال و سنت پیامبر اسلام را نقض کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *