جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

میشل اوباما: در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی کنم

میشل اوباما همسر رئیس جمهور امریکا در گفت و گو با خبرنگاران، عنوان کرده است که با تمام شدن ریاست جمهوری همسرش، و ترک کاخ سفید دیگر  به هیچ وجه قصد ندارد نامزد پست ریاست جمهوری شود.

http://cdn.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/12/2/914276_221.jpg

همسر رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با اوپرا وینفری گفت، خداحافظی‌اش با کاخ سفید همیشگی خواهد بود و به هیچ وجه قصد ندارد نامزد پست ریاست جمهوری شود.

به گزارش ایسنا، میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با برنامه اوپرا وینفری در سی‌بی‌اس درباره هشت سال گذشته و آرزوهایش برای آمریکا در آینده سخن گفت.

او گفت که طی این سال‌ها دخترانش را زیر نگاه دیگران بزرگ کرده است و تاکید کرد که هیچ قصدی برای نامزدی ریاست جمهوری در آینده ندارد.

میشل گفت که نمی‌خواهد ۱۶ سال از زندگی دخترانش به رئیس‌جمهور شدن والدین آنها بگذرد.

 

میشل اوباما تاکید کرد، آماده کمک به ملانیا ترامپ، همسر سوم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکاست تا با اوضاع در کاخ سفید آشنا شود. او گفت، هشت سال پیش لورا بوش، همسر رئیس‌جمهوری وقت آمریکا این لطف را در حق او کرده است.

وی همچنین گفت که در طول هشت سال ریاست جمهوری او و همسرش به یکدیگر نزدیکتر شدند.

همسر اوباما همچنین احساسات خود را درباره انتخابات هشتم نوامبر بیان کرد. در این انتخابات پیروزی ترامپ موجب شگفتی بسیاری شد؛ خصوصا برای باراک و میشل اوباما که از حامیان کمپین ریاست جمهوری هیلاری کلینتون بودند. میشل اوباما گفت: این انتخابات برای من به عنوان یک شهروند “سیار چالش‌برانگیز” بود. دیدم و تجربه کردم. دردناک بود.

او به اوپرا وینفری گفت: شب انتخابات زود خوابیدم و حس کسی را داشتم که می‌داند نتیجه چه می‌شود. صبح روز بعد که تلفن خودم را چک کردم، دیدم درست فکر می‌کردم.

اوپرا وینفری در پایان از میشل اوباما سوال کرد که او چه چیزی را برای کشورش می‌خواهد و او پاسخ داد: می‌خواهم که کشورم همواره امیدوار باقی بماند و ما جایی در قلب‌هایمان برای دوست داشتن یکدیگر بیابیم. این واقعا ساده است. تنها کافی است تا شما قلب خود را به سوی دیگران بگشایید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *