پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

مچاله شدن مینی بوس در تصادف مرگبار ورامین +تصاویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه تصادف مرگبار جاده ورامین را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: سید جلال ملکی صبح شنبه در خصوص تصادف مرگبار جاده ورامین اظهار داشت: این حادثه که در محور تهران- ورامین، بعد از پل «فیروز آباد» رخ داده بود، ساعت ۲۲:۱۵ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند، که پیش از رسیدن آتش نشانان تهران، آتش نشانان قرچک نیز در محل حاضر بودند.

وی به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و افزود: در این حادثه یک دستگاه مینی بوس بنز قدیمی با ۶ سرنشین در حال حرکت، به دلیل نامشخصی به شدت از عقب با یک دستگاه کامیون کمپرسی که در حاشیه محور متوقف بوده است، برخورد کرده و کاملا متلاشی شد.

 

تصادف مرگبار ورامین

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: یک دستگاه تیبا با ۵ نفر سرنشین و یک دستگاه پراید نیز با این مینی بوس تصادف کردند، که ۵ سرنشین خودروی تیبا که تقریبا آسیب‌های کم تری دیده بودند، پیش از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده و به مراکز درمانی رفته بودند.

مینی بوس کاملا متلاشی شد

ملکی گفت: زمان رسیدن آتش نشانان به محل رسیدند، ۳ نفر از سرنشینان مینی بوس که آسیب‌های بسیار شدیدی دیده بودند، در کنار جاده نقش بر زمین بودند و ۳ نفر نیز داخل اتاق کاملا متلاشی شده مینی بوس محبوس و گرفتار بودند، که آتش نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و با تجهیزات هیدرولیکی قطعات مینی بوس را برش داده و ۳ سرنشین محبوس را آزاد کردند، که متاسفانه مشخص شد، ۲ نفر از این سرنشینان مینی بوس که مرد‌هایی با حدود سنی ۴۰ الی ۵۰ سال داشتند، بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

تصادف مرگبار ورامین

 

ملکی اضافه کرد: یک نفر سرنشین پراید نیز دچار مصدومیت جزئی از ناحیه دست بود، که همه این عوامل تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی افزود: در مجموع ۱۰ نفر که ۵ خانم و ۵ آقا بودند، در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

تصادف مرگبار ورامین

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که ایمن سازی محل تصادف با کمک عوامل پلیس راهور صورت پذیرفت، گفت: خودرو‌ها به محل امنی منتقل شد و ساعت ۲۲:۵۹ آتش نشانان تهرانی برای بررسی علت حادثه محل را تحویل عوامل پلیس داده و به ایستگاه خود بازگشتند.

تصادف مرگبار ورامین

بر اساس این گزارش، به گفته محمد کرم درآبادی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران تعداد فوتی‌های این حادثه به ۴ نفر افزایش یافت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *