چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

موتورهای کاربراتوری شماره گذاری نمی شوند

موتورسیکلت‌ های کاربراتوری شماره گذاری نمی‌شود…

  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی  ,رییس پلیس

رییس پلیس راهور ناجا به احتمال افزایش رقم جرائم رانندگی واکنش نشان داد و همچنین گفت: موتورسیکلت‌های کاربراتوری شماره گذاری نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه اجرای طرح زمستانی پلیس راهور در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در مجموع ۵۳ هزار نفر از عوامل دستگاه‌های مسئول در این طرح حضور دارند.

 

وی تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و انحراف به چپ را سه دلیل عمده تصادفات جرحی و فوتی اعلام کرد و گفت: رانندگی در زمستان و بارندگی با رانندگی در شرایط عادی متفاوت است و لازم است رانندگان موارد لازم در این خصوص را رعایت کنند.

 

به گفته وی شهروندان و مسافران می‌توانند از طریق شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و همچنین مراجعه به مأموران پلیس راهور از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

 

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به شهروندانی که از اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفر استفاده می‌کنند، گفت: این افراد در صورتی که با تخلف راننده روبه‌رو شدند می‌توانند این موضوع را گزارش کنند.

 

سردار مهری در پاسخ به سوالی درباره ترافیک روزهای اخیر تهران و ضرورت اجرای طرح زمستانی در شهرها نیز افزود: طرح زمستانی هم در شهرها و هم در جاده‌ها اعمال می‌شود و در مورد تهران هم باید در این مورد اقداماتی انجام شود.

 

رییس پلیس راهور ناجا درباره شماره‌گذاری موتور سیکلت‌های کاربراتوری اظهارکرد: فعلا نامه‌ای به ما نرسیده و ما از اول مهرماه این موتور سیکلت‌ها را شماره گذاری نخواهیم کرد و اگر نظر دولت عوض شود ما طبق قانون عمل خواهیم کرد.

 

سردار مهری درباره بودجه سال آینده پلیس راهور نیز گفت: پلیس در شرایط مناسبی از نظر اجرای ماموریت است و اگر بودجه کمتری داده شود پلیس با تمام توان اقدام خواهد کرد. درباره افزایش جرائم هم هر تصمیمی که گرفته شود ما آن را اجرا خواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد: در مورد بودجه و اختصاص آن نیز در پایان سال می‌توان اظهارنظر کرد.

 

وی درباره مهلت بخشودگی جرائم نیز گفت: برابر قانون کسانی که تا پایان آذر امسال جریمه‌های دیرکرد خود را پرداخت کنند جریمه دیر کرد بخشیده خواهد شد و این شرایط تمدید نخواهد شد. در سال آینده نیز مجلس باید تصمیم بگیرد.

 

مهری درباره پلاک‌های جدید نیز گفت: پلاک‌های ۱۰ تنها در تهران ارائه شده و با توجه به اتمام پلاک ۹۹ از یک ماه گذشته پلاک ۱۰ ارائه می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *