یکشنبه , ۳۰ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

مهریه مهناز افشار چقدر تعیین شده است؟!

www.dustaan.com-n00279560-t11212مجله انلاین دوستان :    مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون در اعتراض به وضعیت تئاتر کشور گفت: «متأسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر است که زن یک مرد سیاسی شده است! تا امید اهالی تئاتر ته نکشیده است، فکری کنید! این چه بودجه‌ای است برای تئاتر مملکت؟! باید خجالت بکشند، یازده میلیاردتومان بودجه یک آپارتمان یک کمی خوب است!»
به گزارش انتخاب ؛ تنها ازدواج سیاسی – هنری سالهای اخیر ، ازدواج جنجالی مهناز افشار و یاسین رامین (فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی دوران احمدی نژاد و مشاور رییس جمهور وقت) بوده است.

این درحالی است که سخنان اخیر خانم برومند ، با واکنش منفی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

امتیاز دهید!

۳ دیدگاه‌ها

  1. در مورد سرکار خانم افشار عزیزبگویم که ایشان زن شجاعی است که دست به مامله های بزرگ می زند و چیزی شا بیرون نمی گذارد و حرکتش به سوی کمال است پس حرفی را که باعث ناراحتی ایشان می شود را نباید بگوییم البته انتقاد سازنده خوب است اما تخریب خوب نیست

  2. خوب بلاخره می خواسته شوهر کنه به هر قیمتی که شده حتی به قیمت نابود کردن زندگی یه تازه عروس. بلاخره ۳۷ سالش بوده و شوهر پولدار می خواسته دیگه

  3. یعنی واقعا این بازیگر با این همه کلاس گذاشتن و مد روز چرخیدن زن یه مرد متاهل شده …واااااااااااااااااای …یعنی پول اینقده برای مهناز افشار مهم بوده که حاظر شده زندگی یه زن دیگه رو متلاشی کنه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *