پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

مهران مدیری در اوایل امسال به تلوزیون باز خواهد گشت

مجله انلاین دوستان : “مهران مدیری” به عنوان ستاره پس از چند سال در برنامه لحظه تحویل سال “سه ستاره” به تلویزیون برگشت.

مهران مدیری در اوایل امسال به تلوزیون باز خواهد گشت
مهران مدیری در اوایل امسال به تلوزیون باز خواهد گشت

بنابر این گزارش مدیری در پاسخ به سوال احسان علیخانی مبنی بر اینکه شما متولد چه سالی هستید عنوان کرد: متولد ۱۸ فروردین سال ۴۶ هستم اما در ویکی پدیا ۱۸ دی ۱۳۴۰ ثبت شده و من سعی کردم که این موضوع را به اطلاع دیگران برسانم.

وی ادامه داد: بعد از چند وقت یک مقدار هول شده ام اما اکنون یخم باز خواهد شد من اصلا آدم طناز، بامزه و شوخ طبعی نیستم بسیار جدی و درون گرا هستم.

مدیری افزود: علاقه اول من کار جدی است اما ازمن آثار طنز و فعالیت در این عرصه را خواستم و این کار را دوست دارم.

این کارگردان بیان کرد: ماهیت آثار هنری این است که بد، متوسط، خوب و عالی دارد اکثر کارهای من بد بوده اند(با خنده) اما این به معنای شکست نیست بلکه باعث می شود که بهتر جلو برویم و تلاش کنیم.

این بازیگر تصریح کرد: در سال ۹۳ به تلویزیون بر می گردم واین بازگشت سه دلیل دارد اول آنکه من فرزند تلویزیون هستم عمده زندگی من در تلویزیون گذشته است و نمی شود از تلویزیون رفت و برنگشت دوم دلیل من برای بازگشتم به تلویزیون این است که تلویزیون یک مخاطب هفتاد میلیونی دارد و در این سال ها که در شبکه نمایش خانگی کار می کردم برای از دست دادن این مخاطب آزرده خاطر بودم.

وی افزود:دلیل دیگر برای بازگشت به تلویزیون نیاز مردم به خنده احساس خوب است و من تنها کاری که می توانم به عنوان وظیفه انجام بدهم همین دادن احساس خوب و خنده به مردم است.

مدیری خاطرنشان کرد: همه ی مردم را دوست دارم و از رای مردم متشگرم و دست شان را می بوسم به دلیل همین عشق و خدمت به مردم بر می گردم.

بنابراین گزارش دوستاره دیگر بخش بازیگران “رضا عطاران” و “شهاب حسینی” بود که آن ها هم از عشق و محبت مردم تشکر کردند این تندیس از جانب مردم را بهترین تندیس زندگی شان دانستند.///باشگاه خبرنگاران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *