سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۸ قبل از ظهر به وقت تهران

مهران مدیری اشک حامد همایون را درآورد!

حامد همایون خواننده سرشناس کشورمان شب گذشته با حضور در برنامه دورهمی ، گفت و گوی جذابی با مهران مدیری عزیز انجام داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: مهران مدیری پیرامون موضوع «قول دادن، بد قولی و خوش‌ قولی» صحبت کرد و گروه نمایش دورهمی درباره این موضوع نمایش اجرا کردند.

سپس حامد همایون در میانه برنامه پا به صحنه دورهمی گذاشت.

 دورهمی
وی در خصوص چگونگی آغاز فعالیت خود در عرصه هنر گفت: مانند همه هنرمندان از کودکی علاقه‌مند به موسیقی و هنر بودم. در شیراز زندگی می‌کردم؛ فوق لیسانس مهندسی دارم و در چند آموزشگاه تدریس می‌کردم. کم وبیش فعالیت موسیقی هم داشتم. تا اینکه همه این فعالیت‌ها به دوستی با سامان امامی ختم شد و از طریق او به محسن رجب پور معرفی شدم.

وی ادامه داد: بعد از شنیدن ترانه‌ای که خوانده بودم با من تماس گرفتند که به تهران بیایم. من برای آخرین بار به تهران آمدم، چرا که قبل از این اتفاق خیلی تلاش کردم. اما خوب این بار نتیجه داد و دیگر برنگشتم و با هم شروع به کار کردیم.

مدیری گفت: به نظر می‌رسد یک شبه همه چیز اتفاق افتاده؛ اما می‌دانم که برنامه ریزی پشت ماجرا بوده است. همایون پاسخ داد: ما از روز اول تصمیم گرفتیم، کار جدیدی را ارائه بدهیم. از آقای رجب پور خواستم به من فرصت بدهند تا کار جدید آماده کنیم. من و سامان امامی دو هفته نخوابیدیم و آهنگ «بارون که زد» و «مردم شهر» را ساختیم و آقای رجب پور قبول کردند. پنجم ماه رمضان سال گذشته اولین آهنگ من منتشر شد.

مدیری با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها فراتر از این بود و یک ستاره سازی رخ داده، صحبت کرد و همایون اظهار داشت : من اینجا یک خبر خوب بدهم که من اولین محصول پروژه استعدادیابی موسیقی ایران هستم. عزیزانی که فکر می‌کنند استعداد و هنری در زمینه نوشتن، ساختن و خوانندگی دارند، می‌توانند با این پروژه همکاری کنند.خیلی جوان خوب داریم که بزودی معرفی می شوند. اینها ستاره‌های آینده موسیقی ایران هستند و ما از همه استقبال می کنیم.

وی افزود: شما درست می‌گویید؛ من اولین خروجی این برنامه‌ریزی هستم. اول اینکه خدا خواست؛ بعد درباره ترانه و موسیقی ساعت ها فکر کردیم، حرف زدیم و سعی کردیم خوب باشیم. خدا را شکر این اتفاق افتاد و امروز مردم کشورم با من هم صدایی می‌کنند.

در ادامه همایون درباره خصوصیات متولدین بهمن اظهار داشت: من متولد بهمن ماه هستم؛ به شخصه خیلی خوش قول هستم. سعی می‌کنم پسر منظمی باشم. من سعی کردم برای رسیدن به هدف هربار که زمین می‌خورم، سریع بلند شوم. خیلی زمین خوردم؛ از سن۲۲ تا۳۴ سالگی مدام مشغول زمین خوردن بودم.  مادرم دوست داشت استاد دانشگاه یا دندانپزشک شوم؛ اما من خیلی به موسیقی علاقه داشتم. الان هم خیلی خوشحالم که بین موسیقی و فوتبال، موسیقی را انتخاب کردم. چون هم دوره‌های من که بازنشسته تیم ملی و تیم‌های خوب هستند مثل سیاوش اکبرپور، مهرزاد معدنچی و …، مدام در حال دویدن بودند اما در موسیقی می‌شود نشست و خواند. (خنده). الان هم بزرگترین مشکل زندگى من دلتنگی برای پدر و مادرم است که حدود سه ماه است آنها را ندیدم.

در ادامه این صحبت ها پیام صوتی مادر حامد همایون پخش شد که این پیام باعث شد، اشک در چشمان حامد همایون حلقه بزند.

همایون در خصوص شایعات پیرامون خود درباره پول دادن به تهیه کنندگان عنوان کرد: من روزی که شروع به کار کردم نه تنها پول ندادم، بلکه خانه و همه امکانات را برایم فراهم کردند. من هزار تومن هم پول ندادم. من عهدی که با خدا بستم این است که تلاش کنم و موسیقی بسازیم که همه گوش کنند. دنبال موسیقی پیچیده نیستم، به نظرم زیبایی در سادگی است.

همایون در خصوص اجرای کنسرت‌های خود بیان کرد: ما از نوروز پارسال آهنگ‌ها را منتشر کردیم و در مدت دو ماه و نیم گذشته،۱۳۰ کنسرت داشتیم. ما توانستیم بجز چند شهر در همه ایران کنسرت داشته باشیم. با توجه به درآمد خوبی که داریم، نذر گروه ما این است که ۱۰ درصد را به کارهای خیریه اختصاص دهیم.

در پایان  حامد همایون بیان کرد: من احساس خوشبختی دارم؛ از همه مردم کشورم تشکر می‌کنم که سال ۹۵ را برای من رنگین‌ترین سال زندگی‌ام کردند و من به تمام آرزوهایم رسیدم. یک‌بار در زمان سربازی از کنار برج میلاد می‌گذشتم. در دل از خدا خواستم که یک روز اینجا کنسرت داشته باشم و آن روزها فرا رسید.

حامد همایون در پایان آلبوم آهنگ‌های خود و کتاب حافظ را به موزه دورهمی تقدیم کرد.

اما مهران مدیری در پایان برنامه دورهمی گفت: من چیزی که می‌گویم حرف مردم هست و من زبان مردم هستم و کسی ناراحت نشود. مردم مطالبه دارند. هرکس رای داده است، می‌گوید مسئولان به وعده‌ها عمل کنند. طی سال‌های گذشته وعده‌هایی داده شد اما عمل نشد. تو رو خدا در دوره جدید به وعده هایتان عمل کنید. ما این حرف‌ها را باید بزنیم تا اتفاقات خوب بیفتد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *