جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰ قبل از ظهر به وقت تهران

مهدی تاج: فوتسال ایران در کلمبیا تاریخ ساز شد

مهدی تاج گفت: امیدوارم همچون گذشته فوتسالیست های ایران بتوانند با نشان دادن عملکردی مثبت دل مردم ایران را شاد کنند.

 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, تاج

  رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تبریک و خسته نباشید به اعضای تیم ملی فوتسال ،گفت:اعضای تیم ملی شامل بازیکنان و کادر فنی در مقابل برزیل بسیار غیرتمند ظاهر شدند و با نشان دادن قدرت فوتسال ایران شکست مدافع قهرمانی جهان اتفاقی تاریخی را رقم زدند که موجب مباهات و افتخار همه ما ایرانیان است .

به گزارش فدراسیون فوتبال؛ تاح در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتسال در دیدار های بعدی خود در مراحل بالاتر جام جهانی فوتسال در کلمبیا، گفت: امیدوارم همچون گذشته فوتسالیست های ایران بتوانند با نشان دادن عملکردی مثبت دل مردم ایران را شاد کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: همان طور که پیش از مسابقات جدول پاداش ملی پوشان مصوب و ارائه شده بود، پاداش فوتسالیست ها مطابق با جدول پرداخت خواهد شد.
تاج تصریح کرد: البته لازم به توضیح است که پاداش دو مسابقه اول مطابق جدول در کلمبیا پرداخت شده و چنانچه تیم به مراحل بالاتر نیز صعود کند، همه پاداش ها پرداخت می شود.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که فوتسالیست های ایران بتوانند به فینال این مسابقات راه یابند، علاوه بر پاداش مصوب و مطابق با تصمیم هیأت رئیسه، پاداش جدید نیز به آنها اختصاص داده خواهد شد.
تیم ملی فوتسال ایران بامداد امروز در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی کلمبیا،با شکست برزیل درضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کرد تا قهرمان پنج دوره قبلی جام جهانی به دست ایران با جام خداحافظی کند.
فوتسالیست های ایران در مرحله یک چهارم نهایی با تیم ملی فوتسال پاراگوئه بازی خواهند کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *