شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۷ قبل از ظهر به وقت تهران

مهاجم مدنظر برانکو را بهتر بشناسید

مجله انلاین دوستان :  مهاجم مدنظر سرمربی پرسپولیس در سه سال گذشته در شش کشور مختلف بازی کرده است.

مهاجم مدنظر برانکو را بهتر بشناسید
مهاجم مدنظر برانکو را بهتر بشناسید

به گزارش تسنیم، آندریا کالودرویچ، مهاجم صربستانی مدنظر برانکو در حالی فردا (سه‌شنبه) به تهران خواهد آمد که در سه سال گذشته در شش تیم از کشورهای مختلف بازی کرده است. این مهاجم ۲۸ ساله در سال ۲۰۱۲ در تیم بیجینگ چین بازی می‌کرد و در ۱۱ بازی موفق به دو بار گلزنی برای این تیم شد. وی در همین سال به طور قرضی راهی کشورش و تیم ویودنیا شد و در ۱۵ بازی برای این تیم، پنج گل زد.

در سال ۲۰۱۳ کالودرویچ به طور قرضی راهی تیم ریسینگ سانتاندرز اسپانیا شد و در لیگ یک اسپانیا در ۱۸ بازی فقط سه گل به ثمر رساند. مهاجم صربستانی مدنظر برانکو در ادامه این بار راهی تیم لیماسول قبرس شد و هفت گل هم برای این تیم در ۱۸ بازی به ثمر رساند.

این بازیکن در سال ۲۰۱۴ از تیم قبرسی به تیم اف‌سی‌تون سوئیس رفت و در ۱۲ بازی که برای تیمش انجام داد، فقط موفق به زدن دو گل شد. آخرین تیم کالودرویچ تیم بریزبین رور استرالیا در سال ۲۰۱۵ بوده است که در این تیم او در ۱۲ بازی موفق شد هفت بار گلزنی کند.

به نظر می‌آید کالودرویچ ۱۸۱ سانتیمتری علاقه زیادی به سفر دارد و این بار تصمیم گرفته چند ماهی هم در ایران باشد. در کارنامه این بازیکن سه بازی ملی هم دیده می‌شود که مربوط به سال ۲۰۱۱ که در تیم ستاره سرخ بلگراد بازی می‌کرد، می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *