جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

مهاجم جدید استقلال در یک قدمی پیوستن به لیورپول بود!

خلاصه ای از گزارش جالب روزنامه فرهیختگان از خرید جدید آبی ها را بخوانید.

http://pic.footballi.net/800/news//images/20190124/15483317345432.jpg

در یک قدمی پیوستن به لیورپول بود!

بعد از دو، سه سال بازی در تیم‌های آکادمی نیس فرانسه به عضویت بزرگسالان نیس درآمد. در همان زمان بود که استعدادیاب‌های باشگاه لیورپول به او علاقه‌مند شدند اما درنهایت توافقی بین دو باشگاه حاصل نشد و او نتوانست به این باشگاه بزرگ انگلیسی بپیوندد.

الگویش دروگبا بود!

در اسکاتلند و باشگاه سنت‌میرن درخشش اسماعیل به‌ حدی بود که رسانه‌های بومی آنجا به او لقب دروگبای بعدی دادند. محبوبیت این مهاجم سیه‌چرده وقتی زیادتر شد که توانست دروازه سلتیک را در سلتیک‌پارک باز کند. او یکی از طرفداران پروپاقرص پورتو است و با گلزنی به سلتیک انتقام بازی این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا را گرفت. گنسالوس درباره علاقه‌اش به دروگبا گفت:«من از بچگی طرفدار دیدیه دروگبا و بازی‌اش بودم. همیشه ویدئوهای او را نگاه می‌کردم و دوست داشتم شبیه او باشم. حالا هم طرفداران سنت‌میرن باید خوشحال باشند که دروگبا را در تیم خودشان دارند.»

رفتن به پاختاکور به خاطر توهین‌های نژادپرستانه!

در لیگ اسکاتلند به خاطر مشکلاتی که برخی هواداران برای او و خانواده‌اش به وجود آوردند، مجبور به ترک باشگاه شد. عده‌ای از هواداران در ورزشگاه شعارهای نژادپرستانه‌ای را علیه اسماعیل سرمی‌دادند و موجب ناراحتی او و خانواده‌اش می‌شدند، سرانجام طی توافقی از هارتس جدا شد. اسماعیل در این‌باره اظهار داشت: واقعا ناراحت‌کننده بود. برای مدت طولانی در ورزشگاه یا در خیابان علیه من شعارهای نژادپرستانه سرمی‌دادند. اگر خودم بودم، تحمل می‌کردم اما این وضعیت برای همسرم، پسرم و برادرم سخت شده بود. دوست دارم آنها بدون مشکل به ورزشگاه بیایند اما این آرامش از آنها و من گرفته شده بود و روی بازی‌ام هم تاثیر گذاشته بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *