چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴ قبل از ظهر به وقت تهران

“من و تو” چه خوابی برای عقیلی دیده است؟ + عکس

مجله انلاین دوستان :    چند سالی با سیاست تساهل و تسامح و به کار گرفته شده توسط مسئولین ذیربط سیر حضور هنرمندان و همینطور برخی افراد مشهور در رسانه های معاند خارج از کشور و همینطور مصاحبه و همکاری با این شبکه های ضد انقلاب رو به افزایش است در همین راستا یکى از هنرمندان موسیقى سنتی کشور شب گذشته در شبکه بهایی فارسى زبان ظاهر شد. هنرمندی که با توجه به پیشینه کاری و اخلاقی مناسبش تصور نمی شود از پشت پرده شبکه ضد ایرانی من و تو با خبر باشد و البته این وظیفه مسوولین هم  هست که در مورد اهداف و کارکردهای اصلی این شبکه های ضد ایرانی به هنرمندان و چهره های سرشناس روشنگری کنند.

میزان :  شب گذشته سالار عقیلى خواننده موسیقى سنتى که این روزها برای اجرای کنسرت خود در لندن به سر می‌برد در برنامه زنده تلویزیونى شبکه ضد انقلاب من و تو شرکت کرد که واکنش های گسترده ای در فضای مجازی داشته و باعث شگفتی و تعجب علاقه مندان این هنرمند کشورمان شده است.

گرچه یکی از نزدیکان عقیلی عنوان کرده است وی تنها بدلیل کنسرت های خارج از کشور خود در شبکه بهایی من و تو حضور داشته است، هنوز مشخص نیست سالار عقیلى با چه هدفى در این شبکه حضور پیدا کرده و هنوز توضیحى در این خصوص توسط این هنرمند ارائه داده نشده است.

برخی منابع خبری به نقل از دفتر موسیقی وزارت ارشاد اعلام کرده اند درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی پس از بازگشت او به ایران؛ توضیحات لازم ارایه خواهد شد.

تا این لحظه وزارت ارشاد موضع گیری رسمی ای در این مورد نداشته است.

این اولین باری نیست که هنرمندان موسیقی کشور در زمان حضور خود در انگلیس به بهانه توضیحات درباره کنسرت خود، به نوعی در دام شبکه های فارسی زبان لندن می افتند و مورد سوء استفاده این شبکه ها قرار می گیرند.

خبرنگار فرهنگى میزان در حال پیگیرى این اتفاق و دلایل آن است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *