پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

«من سالوادور نیستم» به رکوردی عجیب دست یافت!

تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی تا شامگاه هشتم فروردین در حالی اعلام شد که پخش کننده فیلم «من سالوادور نیستم» می‌گوید، این فیلم به رکوردی عجیب دست یافته است.

mansalvad12

حبیب اسماعیلی که پخش فیلم «من سالوادور نیستم» را بر عهده دارد اعلام کرد، این فیلم در مدت ۳۲ روز به مرز ۶ میلیارد تومان فروش دست یافته و رکوردی عجیب زده است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فیلم «من سالوادور نیستم» از ۵ اسفند در تهران اکران خود را آغاز کرد و در حال حاضر ۳۰ سالن در تهران و ۸۰ سالن در شهرستان‌ها این فیلم را اکران می‌کنند.

این فیلم با بازی رضا عطاران و یکتا ناصر با کارگردانی منوچهر هادی در حال اکران است.

اسماعیلی که پخش فیلم تازه کیومرث پوراحمد با عنوان «کفشهایم کو؟» را نیز بر عهده دارد، درباره آمار فروش این فیلم نیز گفت: در آغاز مشکل سالن سینما و سانس‌های نمایش را داشتیم، اما با محبت مدیران سینماها و استقبال مردم این فیلم نیز به تدریج جای خود را در بین تماشاگران باز کرده است؛ به طوریکه شب گذشته ۸ فروردین ماه در بیشتر پردیس‌ها سانس فوق‌العاده داشته است.

به گفته او، «کفشهایم کو؟» تا کنون ۱۰۰ میلیون تومان در تهران فروش داشته است که فروشی امیدوارکننده به حساب می‌آید و قرار است بعد از عید سالن‌های بیشتری به نمایش این فیلم در تهران اختصاص داده شود.

اسماعیلی اضافه کرد: از نیمه دوم فروردین هم اکران این فیلم در شهرستان ها آغاز می‌شود. از آنجا که در اکران نوروزی تعداد سالن‌های سینما در شهرستان‌ها محدود بود، نمی‌خواستیم فیلم را در شرایط نامناسبی نمایش بدهیم. به همین دلیل این فیلم فقط در مشهد اکران شد و قرار است نیمه دوم فروردین در شهرهای دیگر هم به نمایش دربیاید.

«کفشهایم کو؟» با بازی رضا کیانیان، رویا نونهالی و مینا وحید، داستان مرد میانسال متمولی است که در غیاب همسر و فرزند خود به تنهایی زندگی می‌کند. او رفته رفته دچار آلزایمر شدید می‌شود اما با بازگشت تنها دخترش به خانه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

امیر قطبی به نمایندگی از فیلمیران نیز آمار فروش دو فیلم “بادیگارد” ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا و “ابد و یک روز” کار سعید روستایی را اعلام کرد.

به گفته او، فیلم «بادیگارد» تا شامگاه ۸ فروردین ماه یک میلیارد تومان در تهران فروش داشته است. این فیلم در ۲۷ سالن سینمای تهران نمایش دارد. همچنین همین فیلم در شهرستان‌ها ۳۵ سالن در اختیار دارد و به فروشی برابر با ۳۷۰ میلیون تومان دست یافته است.

«بادیگارد» که پرویز پرستویی، بابک حمیدیان و مریلا زارعی بازیگران اصلی آن، درباره‌ی محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. او دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد، اما او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.

قطبی اضافه کرد: فیلم «ابد و یک روز» نیز در مجموع یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون فروش داشته که از این میان ۹۵۰ میلیون تومان به فروش فیلم در تهران اختصاص دارد و در شهرستان‌ها نیز ۲۸۰ میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته او، این فیلم در ۲۳ سالن تهران و ۲۵ سینما شهرستان در حال اکران است.

«ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی و بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و… روایتگر داستان خانواده‌ای است که در تدارک مراسم عروسی هستند، اما اتفاقاتی روابط خواهران و برادران را سرد می‌کند که در نهایت باعث ماجراهایی می‌شود.

همچنین فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» در تهران یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته یکی از مسوولان هدایت فیلم که پخش این فیلم را بر عهده دارد، «۵۰ کیلو آلبالو» در شهرستان‌ها نیز ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در ۲۶ سالن تهران و ۱۴ سالن شهرستان در حال اکران است.

این فیلم کمدی پربازیگر که از حضور چهره‌هایی چون ساعد سهیلی، هستی مهدوی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، علی صادقی، مهران غفوریان، افسانه بایگان، فرهاد آییش، بهنوش بختیاری، امید روحانی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، مونا احمدی، هادی کاظمی، داریوش اسدزاده وسروش صحت بهره می‌برد، با در اختیار داشتن ۲۶ سالن سینما در تهران فروش خود را به مرز ۷۰۰ میلیون تومان رسانده است.

داستان فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» از مجلس عروسی مرجان آغاز می‌شود. در میانه‌های عروسی مأموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می‌شوند و مهمانان هم فرار می‌کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث آشنایی ناگهانی او و آیدا می‌شود و اتفاقات ناخواسته‌ای برای آنها می‌افتد.

سعید خانی، پخش‌کننده فیلم «خشم و هیاهو» نیز درباره وضعیت فروش این فیلم به ایسنا گفت، این فیلم تا شامگاه ۸ فروردین در تهران ۲۱۰ میلیون تومان فروش داشته و ۱۴ سالن را در اختیار دارد.

فروش این فیلم در ۴ شهر مشهد، گرگان، چالوس و آبادان ۳۵ میلیون تومان بوده است.

«خشم و هیاهو» نوشته و کار هومن سیدی است و دو بازیگر اصلی آن نوید محمدزاده و طناز طباطبایی هستند. این فیلم که تهیه‌کننده آن سعید سعدی است، درباره مشکلات زندگی خصوصی چهره‌های مشهور است.

سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی و رعنا آزادی‌ور دیگر بازیگران این فیلم هستند که به سرگروهی “اریکه ایرانیان” اکران می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *