سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

من ترلان پروانه ۱۷ سال دارم!

مجله انلاین دوستان :  ترلان پروانه – بازیگر سریال در حال پخش «گذر از رنج‌ها» – که در قسمت‌هایی ابتدایی این سریال در جریان قصه فوت کرد، به برداشت‌های نادرست و سوءتفاهم‌هایی که نسبت به نقشش در سریال فریدون حسن‌پور به وجود آمده بود، پاسخ داد.

www.dustaan.com-من ترلان پروانه ۱۷ سال دارم!ایسنا نوشت : این بازیگر سینما و تلویزیون که از کودکی وارد حوزه‌ی بازیگری شده است، توضیح داد: زمانی که قسمت اول سریال «گذر از رنج‌ها» به روی آنتن رفت، یکسری برداشت‌های اشتباه از نقش «زیبا» از جانب بینندگان پیش آمده بود که سن زیبا از سن واقعی خودش بیشتر نشان داده شده است؛ در حالی که من، ترلان پروانه، ۱۷ ساله هستم و زیبا هم یک دختر روستایی با سن خودم نشان داده شده و سنم بیشتر نشده است. یکی از دلایلی که زیبا بعد از به دنیا آوردن کودکش از دنیا رفت، به خاطر سن کمش بود. زیبا یک دختر ۱۷ ساله است که به خاطر عشق و زندگی‌ای که خودش انتخاب کرده بود از روستای پدری‌اش خارج شد و در جای دیگری زندگی‌اش را با همسرش آغاز کرد.

وی سپس به سختی کار در سریال «گذر از رنج‌ها» اشاره کرد و یادآور شد: اصولا کار در تهران سختی‌های خودش را دارد چه برسد در شهر دیگری با آن شرایط آب و هوایی که قطعا چند برابر سخت‌تر هم بود؛ به ویژه که لوکیشن‌های ما لوکیشن‌های معمولی نبود. ما برای تصویربرداری یا در کوه و دشت و بیابان بودیم و یا بین درختان و جاهایی که اصلا نمی‌شد راه رفت با اسب راه می‌رفتیم.

بازیگر سریال «گذر از رنج‌ها» در ادامه، اولین تجربه‌اش با فریدون حسن‌پور – کارگردان «گذر از رنج‌ها» – را رضایت‌بخش دانست و گفت:‌ آقای حسن‌پور از کارگردانان خوب و حساس سینما و تلویزیون است که من به عنوان بازیگری که اولین بار بود با ایشان کار کردم، حساسیت‌هایش را دوست داشتم و در کل از این پروژه راضی بودم. بازتابی هم که بعد از پخش سریال از جانب بینندگان دیدم، خدا را شکر خوب بود؛ چراکه هم کارگردان خوبی داشت و هم گروه خوبی در کنار هم همراه بودند و در کل هرکس در این سریال وظیفه خودش را انجام می‌داد و کارش را به موقع می‌رساند. کارگردان و گروه خوب بزرگترین شرط موفقیت یک کار هستند.

وی همچنین با بیان اینکه خاطرات نقش «زیبا» همواره با داستان «گذر از رنج‌ها» همراه است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه «زیبا» اول داستان فوت کرد و تا قسمت آخر دیگر حضور آنچنانی ندارد، اما در خلال سریال مدام صحبت از زیبا می‌شود، خاطراتش مرور می‌شود و داستان به گذشته‌ها می‌رود.

ترلان پروانه در پایان گفت‌وگوی خود درباره‌ی جدیدترین کارهایش در حوزه سینما و تلویزیون اعلام کرد: از کودکی تا به حال سریال‌های زیادی کار کردم اما از میان آن‌ها سریال‌های الف ویژه‌ای که طی چندین سال گذشته کار کردم، «سرزمین کهن»، «تا ثریا» و «گذر از رنج‌ها» بود. آن سال‌ها که بچه‌تر بودم تعداد کارهایم بیشتر بود و با حساسیت کمتری بازی می‌کردم. در کل بازیگری را دوست دارم و می‌خواهم کارم را ادامه بدهم. در حال حاضر هم در یک فیلم سینمایی با عنوان «درنا، دختر آب» به کارگردانی حسین قناعت مشغول بازی هستم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *