پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۳ بعد از ظهر به وقت تهران

منصوریان: رحمتی اگر خودش بخواهد، استقلال رضایت نامه اش را می دهد

علیرضا منصوریان سرمربی ابی پوشان پایتخت شب گذشته در گفت و گوی تلفنی با عادل فردوسی پور گفت: اگر مهدی رحمتی خودش بخواهد،‌ استقلال رضایت‌نامه او را می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته نود با علی منصوریان سرمربی استقلال تماس تلفنی برقرار کرد تا از او چند سوال درباره استقلال بپرسد. در این مصاحبه، منصوریان گفت اگر رحمتی بخواهد، رضایت‌نامه‌اش را می‌دهند.

*بازی با سپاهان یکی از بهترین مسابقات استقلال بود که البته نزدیک بود ببازید.

از روزهای اولی که آمدم استقلال به این نتیجه رسیدم حریفی به اسم پرسپولیس نداریم. ما باید از افرادی مواظبت می‌کردیم که می‌خواستند فشار بگذارند روی تیم. تیم جوانی که داخل زمین فرستادیم تجربه من در تیم ملی و تیم المپیک نشان داده که باید زودتر به این جوان‌ها اعتماد می‌کردم. ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم. به جوان‌ها سعی کردیم میدان بدهیم تا بدون استرس بازی کنند. خیلی خوب و خطرناک و انتحاری بازی کردند. تلاش مضاعف آن‌ها باعث شد دقیقه ۹۰ به گل برسیم. البته بازیکن با تجربه باید کنار آن‌ها داشته باشیم. نیمکت نشینی رحمتی هم آزمایش بزرگی بود برای حسینی که سربلند بیرون آمد. از افتخاری هم تشکر می‌کنم که در دو هفته چالش بار گذشته دست من را رها نکرد. ما همچنان مشکلات داخل باشگاه را داریم. هم باید با بیرون بجنگیم هم با فضای داخلی.

*تصمیم گرفتید رحمتی روی نیمکت بنشیند که حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشت. بعد از مسابقه گفتید که این تصمیم فنی بوده اما افتخاری گفته که اختلاف وجود داشته و رابطه شما کدر شده است.

ما یک سری صحبت‌ها انجام دادیم و به یک نقطه نظر مشترک رسیدیم و اهداف را یکی کردیم. هر آن اگر قرار باشد حسینی آزمون و خطا بدهد نباید دیر شده باشد. باید این شانس را بدهیم که زودتر به میدان برود. حسینی سال ۹۱ با من در تیم امید شروع کرد. زحمت کشیده و از نظر فنی خواستیم بازی کند در این مسابقه.

*در جام حذفی حسینی قرار بود بازی کند اما آخرش هم رحمتی مقابل ملوان نوین به میدان آمد. قطعا این بازی نیمکت نشینی رحمتی فنی نبوده است.

درباره ملوان نوین به بابازاده گفتم بدون ریسک می‌رویم به میدان. قشقایی تیم بدون ادعایی بود که جلوی پرسپولیس خوب کار کرد و نتیجه گرفت. گفتم با رحمتی به زمین برویم. مقابل نفت هم اتفاقاتی افتاد که با مهدی جلسه داشتیم. رحمتی دوست خوب من است. شرایط فنی طوری بود که شاید لازم بود مهدی یک تلنگر هم بخورد. همیشه رقبا باعث می شوند ما پیشرفت کنیم. شاید باعث شود رحمتی رویکردی داشته باشد. باید قبول کنیم حسینی هم هست و ما از تولیدات خودمان استفاده می‌کنیم. معتقدم در فضای فنی هر کسی که خوب باشد باید برود توی زمین. احساس می‌کنم مهدی گاهی نیاز به تلنگر دارد.

*یعنی تنبیه؟

اسمش را نمی‌گذارم تنبیه.

*رحمتی در فرودگاه هم با شما جر و بحث داشت. در صفحه شخصی اش هم یک پستی گذاشت.

کار خوبی نکرده بود. دیشب هم سعی کردم آرامشش را حفظ کند. فوتبال با یک بازی تمام نمی‌شود. یکی از راه های کمک کردن همین بازی دیروز بود. همه باید کمک کنیم به این مجموعه. یک انرژی مضاعفی به تیم ما وارد شد. امیدوارم خسرو هم وضعیتش خوب شود.

*قبول داری رحمتی را بیرون نمی‌گذاشتی در شرایط عادی؟

یک روزی در دفاع راست مشکل پیدا کردیم، قبل از بازی چین. مایلی کهن سرمربی تیم ملی بود. مهدی مهدوی کیا را بازی داد که بعدها مهدی ۱۱ سال بازی در بوندسلیگا بازی کرد. مهدی هم نباید این پست را می‌گذاشت.

*ستاره‌های شما با دستیارانتان رابطه خوبی ندارند؟

یک گپ کوچکی بین رحمتی و دستیاران من بود. هر اتفاقی هم بود سعی کردی خاموش آن را ببریم جلو.

*مهدی رحمتی رضایتنامه خواسته؟

بله. دیشب خیلی ناراحت بود.

*دیشب وقتی ارنج را خواندید کاوه رضایی گفت من هم پایم درد می‌کند؟

نه اصلا از این مسائل نداریم.

*بختیار رحمانی در استقلال ماندگار است؟

باید تصمیم بگیریم. در دو هفته گذشته شرایط بازی برایش فراهم نبوده. فردا جلسه با افتخاری داریم و به جمع بندی می‌رسیم. دو سه بازیکن هم مد نظر ما هستند. من ضمن احترام به تمام کارشناسان داوری از شما یک خواهش دارم. اگر امکان دارد دو تا کارشناس بیاورید یا سه تا. بگذارید به یک چالش برسند. یک بار آزمایش کنید. مثل این ها که با ما ۶ داور را آزمایش کردند و خوشایند نبود انجام دهید.

*استقلال امسال چندم می‌شود؟

با این روندی که دیروز از بچه‌ها دیدم در نیم فصل دوم خوب خواهیم بود.

*حرکات شما کنار زمین یک مقدار شو آف نیست؟

یک سری کدها را به بازیکنان در داخل رختکن می‌دهیم. یک سری قول و قرار می‌گذاریم. ولی درست می‌گویید.

*رحمتی بگوید رضایتنامه می‌خواهم به او رضایتنامه می‌دهید؟

بله.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *