پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲ بعد از ظهر به وقت تهران

منصوریان: ایران،‌ قدرت اول فوتبال آسیا است

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کره جنوبی مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و بدون شک ایران ابر قدرت فوتبال آسیا است.

www.dustaan.com-منصوریان: ایران،‌ قدرت اول فوتبال آسیا است

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان درباره برتری یک بر صفر ایران برابر کره جنوبی گفت: این مسابقه را به طور کامل و با دقت تماشا کردم. به اعتقاد من تیم ملی ایران یک فوتبال زیبا، منطقی، حساب شده و عالی را به نمایش گذاشت و با عملکرد برتر خود، به ٣ امتیاز شیرین دست پیدا کرد، ٣ امتیازی که به طور کامل لیاقت آن را داشت. بازیکنان ایران در تک تک دقایق بازی بسیار خوش درخشیدند و همه آنها در زمین ستاره بودند. به آنها دست مریزاد می‌گویم.

وی افزود: ملی پوشان ایران با دوندگی، پرس و بستن راه‌های نفوذ کره، به آنها اجازه خودنمایی نداده و هیچ خطری روی دروازه ما به وجود نیامد. کره‌ای‌ها فقط دنبال بازی مستقیم و استفاده از شانس بودند تا بتوانند به دروازه ما برسند زیرا از نظر تاکتیکی توانایی این کار را از آنها گرفته بودیم. فوتبالی که ما از تیم ایران دیدیم، بسیار با برنامه و حساب شده بود. کره‌ای را بردیم که در آسیا درجه یک است و قدرت بالایی دارد اما مقابل ما هیچ حرفی برای گفتن نداشت. بدون تردید باید گفت ایران ابرقدرت فوتبال آسیا است.

سرمربی استقلال اظهار داشت: باید تشکر و قدردانی ویژه ای هم از کارلوس کی‌روش داشته باشم. ایشان تیم ما را خیلی خوب مهیای این بازی سخت کرد و نتیجه مطلوبی گرفت. ضمن اینکه کی‌روش به احترام شب عاشورا و ارزش و احترامی که این شب عزیز برای مردم ایران دارد، پیراهن مشکی به تن کرد و حتی پس از گل تیم، شادی نکرد و خود را کنترل کرد. کی‌روش به فرهنگ ما احترام کامل می‌گذارد و باید او را یک ایرانی و عضوی از خودمان بدانیم. از فدراسیون فوتبال هم تشکر می‌کنم که قرارداد این مربی را برای جام جهانی روسیه تمدید کرد زیرا ارزش چنین کاری، در این گونه بازی‌ها و این شرایط مشخص می‌شود. از همه هواداران حاضر در استادیم هم تشکر می‌کنم که در شب عاشورا، با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و فضای معنوی خوبی به مناسبت این شب عزیز به وجود آوردند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *