سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۶ قبل از ظهر به وقت تهران

ممنوع الفعالیت شدن ۹ بازیگر معروف زن بخاطر بدحجابی

مجله انلاین دوستان :  در حالی که ظرف روزهای گذشته خبر جعلی یک رسانه محلی درباره ممنوع الفعالیت شدن برخی بازیگران زن دست به دست در شبکه های اجتماعی می چرخید اما روابط عمومی رسانه ملی این خبر را تکذیب کرد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-هنرمندان-زن-بی-حجابی-ممنوع-التصویر-

یک رسانه محلی گمنام چند روز قبل خبری درباره ممنوع الفعالیت شدن ۹ بازیگر به خاطر بدحجابی را منتشر کرد و البته عکسی تزیینی را هم ضمیمه خبر خود کرد.
در این عکس تصاویری از بازیگران مختلف از الناز حبیبی، نرگس محمدی و بهاره افشاری تا حدیث میرامینی، لیندا کیانی، سحر قریشی و رابعه اسکویی به چشم می خورد و همین حاشیه های فراوانی را ایجاد نمود.

هیچ گونه مصوبه تازه ای صادر نشده است
داوود نعمتی انارکی مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما اما با رد این شایعه  می گوید: ماجرای صدور مصوبه مربوط به رعایت پوشش هنرمندان در فضای مجازی مربوط به دو ماه پیش است و در روزهای اخیر هیچ گونه جزییات یا نام افرادی در این خصوص اعلام نشده است.

انارکی البته توصیه های همیشگی خود را به هنرمندان داشته و بیان می دارد: هنرمندان برای جلوگیری از بروز هر گونه حاشیه و بازتاب منفی برای انتشار تصاویر خود در شبکه های احتماعی دقت لازم را به خرج دهند تا مصداقی برای بی حجابی تلقی نشود.
– بانی فیلم

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *