سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

«ملکه کشتی کج» امریکا عضو جدید کابینه ترامپ! +عکس

دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب مردم امریکا، «لیندا مکمن»، معروف به ملکه کشتی کج را برای تصدی پست ریاست اداره امور مشاغل کوچک در کابینه خود انتخاب کرده است!

رئیس جمهوری منتخب آمریکا یک زن دارای سابقه طولانی در مسابقات کشتی کج را برای تصدی پست همسان با وزیر در کابینه خود انتخاب کرد.

به گزارش شفقنا به نقل از شبکه خبری آر تی عربی روسیه، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری منتخب آمریکا «لیندا مکمن»، سرمایه دار دارای سابقه طولانی در دنیای کشتی کج را برای تصدی پست ریاست اداره امور مشاغل کوچک در کابینه خود انتخاب کرد تا این زن در پستی همسان با وزیر در دولت این کشور فعالیت کند.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهوری منتخب آمریکا با صدور بیانیه ای در این زمینه، مکمن را یکی از برجسته ترین بازرگانان زن در جهان برشمرده و تاکید کرد که وی می تواند نقش مهمی در کاهش تدابیر مدیریت دولتی در بخش کسب و کار و ایجاد فرصت های شغلی جدید ایفا کند.

این در حالی است که در دولت آمریکا، پست ریاست اداره امور مشاغل کوچک همسان با وزیر بوده و به همین دلیل نیز ترامپ، مکمن را به عنوان یکی از اعضای کابینه خود به کنگره این کشور معرفی خواهد کرد تا با رای مثبت نمایندگان به فعالیت در این پست بپردازد.

لازم به ذکر است که لیندا مکمن نیز همانند بسیاری از اعضای کابینه پیشنهادی رئیس جمهوری منتخب آمریکا، در زمینه تجارت و کسب و کار موفقیت های زیادی به دست آورده و سرمایه وی در حال حاضر نزدیک به ۹۰۰ میلیون دلار برآورد می شود جایی که به همراه همسرش «وینس مکمن» سهامداران اصلی شرکت «WWE» هستند که در زمینه برگزاری مسابقات کشی کج شهرت جهانی دارد.

نکته جالب آن که در سال ۲۰۰۱ میلادی لیندا به همراه همسرش و پسر و دختر خود در یکی از مشهورترین مسابقات کشتی کج WWE شرکت کرد، کاری که ترامپ نیز در گذشته انجام داده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *