پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

مقایسه سرعت ۴ مرورگر اینترنتی موبایل ؛کروم، فایرفاکس، اِج و سامسونگ

 شرکت مایکروسافت اج با ورود به دنیای مرورگرهای اینترنتی موبایل موضوع سرعت مرورگرهای اینترنتی موبایل را وارد فاز جدیدی کرد. در این مطلب مقایسه سرعت ۴ مرورگر بزرگ کروم، فایرفاکس، مایکروسافت اِج و سامسونگ را مقایسه کرده ایم. 

www.dustaan.com-مقایسه سرعت ۴ مرورگر اینترنتی موبایل ؛کروم، فایرفاکس، اِج و سامسونگ

به گزارش خبرآنلاین، سنجش‌گرهای استاندارد هر کدام بر اساس تعاریف خاص خود سریعتر بودن را لحاظ می‌کنند که در این میان فون ارنا چهار شاخص معروف Speedometer، JetStream،MotionMark و Basemark Web 3.0  را مورد مقایسه قرار داده است.

مجله دوستان : شاخص اسپیدومتر آزمون مصنوعی برای محاسبه پاسخ به برنامه‌های وب است. جت استریم کیت موسوم به Browserbench را در خود جای داده و ویژگی های پیشرفته جاوااسکریپت مانند ۳D را مورد آزمون قرار می دهد.موشن مارک، گرافیک را سنجش می‌کند. بیس مارک نیز جاوااسکریپت، وی جی ال ۲ و … را مورد آزمون قرار می‌دهد.

در این تست گوشی نوت ۸ مبنای آزمایش قرار گرفت و نسخه مرورگر سامسونگ ۶٫۲، کروم ۶۳، فایرفاکس ۵۷ و اولین نسخه مایکروسافت اج مورد مقایسه قرار گرفتند.

موزیلا می‌گوید از نسخه جدید کوآنتوم در مرورگر موبایل خود بهره گرفته که باعث کمتر مصرف کردن انرژی می‌شود. نسخه کروم که کاربران دسکتاپ تجربه چرخش بیش از حد فن و سی پی یو را دارند، همچنان در نسخه موبایل خیلی رده بالا محسوب نمی‌شود.

مرورگر سامسونگ در اغلب شاخص‌ها بالا است اما برخی فناوری‌های جدید را پاسخگو نیست. مایکروسافت اج نیز سرعت قابل قبولی دارد البته تازه راهی بازار شده و قطعا بهتر هم خواهد شد.

در مجموع در شاخص اسپیدومتر مرورگر مایکروسافت برتر شناخته شد.

در شاخص جت استریم سامسونگ شماره یک شد.

در موشن مارک مایکروسافت اج بهتر از همه شد.

در بیس مارک نیز مایکروسافت شماره یک شد.

در مجموع مرورگر مایکروسافت اج در اغلب آزمون‌ها بهتر از بقیه شناخته شد و بنابراین می‌توان به عنوان سریع‌ترین مرورگر حال حاضر از آن یاد کرد.

www.dustaan.com-مقایسه سرعت ۴ مرورگر اینترنتی موبایل ؛کروم، فایرفاکس، اِج و سامسونگ

مقایسه سرعت ۴ مرورگر اینترنتی موبایل ؛کروم، فایرفاکس، اِج و سامسونگ

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *