شنبه , ۲۲ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۲ قبل از ظهر به وقت تهران

مفتی مراکشی: جنگ علیه داعش حرام در حرام است!

مجله انلاین دوستان : قزوینی غرابی  یک عالم دینی مراکشی نزدیک به دولت این کشور در اظهار نظری جنجالی مدعی شد جنگ علیه داعش حرام در حرام است.

www.dustaan.com- مفتی مراکشی جنگ علیه داعش حرام در حرام است !به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن، دکتر احمد الریسونی در صفحه شخصی خود نوشت: افسران و سربازان مراکشی که در کنار ائتلاف بین المللی علیه داعش می جنگند در حقیقت به خاطر امارات می جنگند و امارات نیز به خاطر آمریکا و این کشور نیز برای اسرائیل می جنگد و در نهایت اسرائیل نیز برای شیطان می جنگد !

الریسونی که معاون اتحادیه جهانی علمای مسلمان و یوسف قرضاوی است ادامه داد: جنگ علیه داعش حرام در حرام است و هیچ ارتباطی به اسلام و مسلمانان ندارد بلکه مسلمانان خود قربانیان دو طرفه این جنگ هستند.

این عالم جنجالی مراکشی افزود: دولت اسلامی (داعش) از الف تا یاء آن شرعا غیرجایز است. داعش از لحظه ظهورش تا لحظه نابودیش حرام در حرام است و هر چیزی که از آن صادر شود نیز حرام است.

الریسونی برای توجیه محکوم نکردن سوزانده شدن معاذ الکساسبه خلبان اردنی توسط داعش گفت: اگر می گفتم سوزندان خلبان اردنی کاری غیر جایز بود به این معنا می شد که دیگر کارها یا برخی از کارهای داعش جایز است !

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *