پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ بعد از ظهر به وقت تهران

معمای خودکشی‌ دو دختر و پسر نوجوان تهرانی در یک شبانه روز

ایران نوشت: به‌دنبال مرگ خودخواسته دو دختر و پسر نوجوان در سه پرونده جداگانه، تحقیقات برای مشخص شدن علت این مرگ‌ها آغاز شد.

نخستین حادثه ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر یکشنبه ۲۹ مهر از سوی مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش به بازپرس جنایی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دختر جوانی خودش را از بالاترین طبقه پارکینگ طبقاتی شهرداری به پایین انداخت. در تحقیقات اولیه مشخص شد این دختر جوان دانشجوی رشته زبان فرانسه دانشگاه تهران بود.

بازبینی دوربین‌های مداربسته پارکینگ مشخص کرد که دختر جوان شامگاه شنبه سوار بر خودرواش به پارکینگ آمده و شب را داخل ماشین خوابیده است و صبح روز بعد به لبه پرتگاه رفته اما بعد از آن دوباره به داخل ماشین برگشته و ظهر خودکشی کرده است.
دومین گزارش ساعت ۹:۵۰ دقیقه شامگاه ۲۹ مهر به پلیس اعلام شد. دختر ۱۳ ساله‌ای زمانی که والدینش بیرون از خانه بودند خود را حلق آویز کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که دختر نوجوان هیچ اختلاف و مشکلی با خانواده‌اش نداشته و به بیماری خاصی هم مبتلا نبوده است.
سومین خودکشی ساعت ۱۰:۴۴ دقیقه صبح روز دوشنبه ۳۰ مهر اتفاق افتاد. مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی در تماس با بازپرس کشیک قتل از مرگ پسر ۱۴ ساله با قرص برنج خبر دادند. باتوجه به اینکه پسر نوجوان قبل از مرگ به خانواده‌اش گفته بود که قرص برنج را از عطاری تهیه کرده است، خانواده او از مرد عطار به‌خاطر فروش قرص برنج و مرگ فرزندشان شکایت کردند.

https://www.heiroo.com/wp-content/uploads/2017/11/%D8%AE%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-1.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *