شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲ قبل از ظهر به وقت تهران

معرفی ۷ فیلم سینمایی جدید به همراه دوبله اختصاصی که باید حتما ببینید

به دنبال یک تفریح کم هزینه و راحت می‌گردید که نیازی به بیرون رفتن از منزل نداشته باشد؟ نظرتان در مورد تماشای فیلم‌های سینمایی خارجی به صورت آنلاین چیست؟ اکثر ما از تماشای فیلمهای سینمایی جدید خارجی لذت می‌بریم، به خصوص اگر توسط وبسایت مورد نظرمان به صورت اختصاصی دوبله شده باشد. اگر تجربه تماشای یک فیلم خارجی بسیار موفق و معروف با یک دوبله نه چندان دلچسب را داشته باشید، پس حتما می‌دانید که یک دوبله بی کیفیت می‌تواند چه بلایی بر سر فیلم سینمایی بیاورد! بر عکس آن نیز صادق است؛ یک دوبله روان با صداپیشگان با تجربه می‌تواند حس واقعی صحنه و کاراکتر را به بیننده منتقل کرده و او را تا پایان فیلم سرجایش میخکوب کند. خب خبر خوشی برای همراهان عزیز فیلیمو داریم. وبسایت فیلیمو تعداد زیادی از فیلمهای جدید خارجی را به صورت اختصاصی و با کیفیت بالا دوبله کرده است. آماده‌اید که با ۷ فیلم سینمایی جدید در ژانرهای مختلف به همراه دوبله اختصاصی آشنا شوید؟ پس با ما همراه باشید.

عجایب فراری (Freaks Out)

معرفی ۷ فیلم سینمایی جدید به همراه دوبله اختصاصی که باید حتما ببینید

این فیلم سینمایی جدید محصول سال ۲۰۲۳ و ساخت کشورهای ایتالیا و بلژیک است. این فیلم در ژانر درام فانتزی تهیه شده و برای افراد بالای ۱۸ سال مناسب است. کارگردان این فیلم، گابریله ماینتنی (Gabriele Mainetti) است و بازیگرانی نظیر کلاودیو سانتاماریا، آئورورا جیووینازو، پیترو کاستلیتو، جیانکارلو ماتینی و جورجو تیراباسی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم به سال ۱۹۴۳ در رم بر می‌گردد. ماتیلد، سنسیو، فولویو و ماریو جاذبه‌های اصلی «سیرک مززا پیوتا» هستند که توسط فردی به نام اسرائیل اداره می‌شود. زمانی که جنگ جهای دوم به رم می‌رسد، اسرائیل در تلاش برای یافتن یک راه فرار در خارج از کشور ناپدید می‌شود و پس از آن، این چهار نفر به دردسر می‌افتند؛ دیگر کسی نیست از آنها مراقبت کند و مهم‌تر از همه اینکه بدون سیرک، موقعیت اجتماعی خود را از دست می‌دهند. در این حین آنها مجبور می‌شوند از دست نیروهای نازی فرار کنند…

ای کی ای aka

معرفی ۷ فیلم سینمایی جدید به همراه دوبله اختصاصی که باید حتما ببینید

این فیلم سینمایی جدید خارجی، طرفداران ژانر اکشن و جنایی را مجذوب خود خواهد کرد. سینمایی جدید «ای کی ای» محصول کشور فرانسه است و در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. کارگردان این فیلم، مورگان اس دالیبرت می‌باشد و معروف‌ترین بازیگران آن عبارتند از اریک کانتونا ، فیلیپ رزیمونت، آلبن لونوار،  وینسنت هنین و اسووا آلویتی. در این محصول فرانسوی شاهد بازی اریک کانتونا در نقش ویکتور پاستوره گانگستر و آلبان لنوآر در نقش قهرمان داستان، آدام فرانکو خواهیم بود. آدام، مردی با داستانی پیچیده است که توسط افراد بد احاطه شده است و بر روی مأموریتی کار می‌کند که هرگز واضح به نظر نمی‌رسد. آدام فرانکو یک مأمور ویژه اطلاعاتی است که به دستور رئیسش (کروگر) به باند جنایی پاستوره نفوذ می‌کند. اما پس از صمیمی شدن با پسر رئیس این سازمان جنایی، تمام برنامه ریزی‌های او تحت الشعاع قرار می‌گیرد و …

پیتر پن و وندی

فیلم سینمایی پیتر پن و وندی به کارگردانی دیوید لاوری و در ژانر اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی، موزیکال و عاشقانه ساخته شده است. بازیگرانی نظیر  الکساندر مولونی، اور اندرسن، یارا شهیدی، جود لا، آلیسا واپاناتک، نوآ متیوز ماتوفسکی، جیم گافیگان و آلن تودیک در این سینمایی جدید آمریکایی به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم سینمایی بر اساس رمان جی ام باری «پیتر و وندی» و با الهام از انیمیشن کلاسیک سال ۱۹۵۳ساخته شده است. «پیتر پن و وندی» داستان جاودانه دختر جوانی به نام وندی دارلینگ است که با سرپیچی از خواسته‌های والدین خود برای رفتن به مدرسه شبانه روزی، با دو برادر کوچکترش به سرزمین نورلند جادویی سفر می‌کند. . او در آنجا با پسری که از بزرگ شدن امتناع می‌کند، یک پری کوچک و یک کاپیتان دزد دریایی خبیث آشنا می‌شود و به زودی خود را در یک ماجراجویی هیجان انگیز و خطرناک و دور از خانواده و راحتی خانه‌اش می‌بیند.

چیزی در خاک (Something in the Dirt)

معرفی ۷ فیلم سینمایی جدید به همراه دوبله اختصاصی که باید حتما ببینید

فیلم سینمایی جدید «چیزی در خاک» محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا می‌باشد که در ژانر کمدی – وحشت ساخته شده است. جاستین بنسون، کارگردانی این فیلم را به عهده داشته است و تماشای آن برای افراد بالای ۱۸ سال مناسب می‌باشد. برخی از بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از آرون مورهد، جاستین بنسون، سارا آدینا اسمیت، دیوید لاوسون جونیور و عیسی لوپز. ماجرای فیلم از این قرار است: هنگامی که دو همسایه به نام‌های جان و لوی، اتفاقات ماوراء طبیعی در ساختمان آپارتمانشان در لس آنجلس را مشاهده می‌کنند، متوجه می‌شوند که مستندسازی این پدیده‌های ماوراء الطبیعه می‌تواند شهرت و ثروتی را به زندگی هدر رفته‌شان تزریق کند. با قدم گذاشتن در این راه ، آنها به تدریج متوجه خطرات این پدیده‌ها، شهر و حتی یکدیگر می‌شوند و دوستی‌شان تحت تأثیر این مسئله قرار می‌گیرد.

برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie)

فیلم جدید برادران سوپر ماریو تولید سال ۲۰۲۳ کمپانی یونیورسال پیکچرز می‌باشد و یک پویانمایی رایانه‌ای فانتزی است. برادران سوپر ماریو محصول کشور آمریکا است و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی قرار می‌گیرد. آرون هورواث، کارگردانی آن را به عهده داشته است و تماشای آن برای افراد بالای ۶ سال مناسب می‌باشد. این فیلم با اقتباس از بازی معروف و پر طرفدار «سوپر ماریو یا قارچ خور» ساخته شده است و بازیگرانی نظیر کریس پرت، آنیا تیلور-جوی، چارلی دی، جک بلک، کیگان-مایکل کی، ست روگن و فرد ارمیسن در آن صداپیشگی کرده‌اند.

ماجرای این انیمیشن درباره دو لوله کش به نام ماریو و لوییجی است که برادر هستند. آنها به تازگی حرفه لوله کشی خود را در بروکلین به راه انداخته‌اند اما بازار کارشان کساد است. پس از وقوع یک نشتی بزرگ در شهر و مشاهده آن در اخبار، این دو برادر برای تعمیر لوله کشی به زیر زمین می‌روند اما توسط یک لوله انتقال مکیده شده و از هم جدا می‌شوند. ماریو از پادشاهی قارچ سر درمی‌آورد که توسط پرنسس پیچ رهبری می‌شود. و لوییجی به سرزمین تاریک می‌رود که توسط باورز اداره می‌شود. باورز در صدد ازدواج با پیچ است و ماریو را به چشم رقیب عشقی می‌بیند. به همین خاطر لوییجی را اسیر می‌کند تا ماریو را تهدید نماید و …

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی

فیلم سینمایی «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» محصول سال ۲۰۲۳ آمریکا به کارگردانی «پیتون رید» است و با همکاری مشترک والت دیزنی پیکچرز و استودیو مارول ساخته شده است. این سینمایی جدید در ژانر علمی تخیلی، اکشن و ماجراجویی قرار می‌‌گیرد و برای افراد بالای ۱۸ سال مناسب می‌باشد. برخی از بازیگران مرد مورچه ای و زنبورک از این قرار هستند: پل راد، اوانجلین لیلی، جاناتان میجرز، کاترین نیوتون، ویلیام جکسون هارپر، بیل موری، میشل فایفر، مایکل داگلاس و رندل پارک. این فیلم بر اساس کتاب‌های مصور مارول ساخته شده است و دنباله فیلم مرد مورچه ای ۲۰۱۵ و مرد مورچه ای و زنبورک ۲۰۱۸ محسوب می‌شود. داستان فیلم از این قرار است که اسکات لانگ (مرد مورچه‌ای) و هوپ ون داین (زنبورک) به همراه دختر اسکات لانگ و والدین هوپ در یک ماجراجویی جدید وارد قلمرو کوانتومی می‌شوند و در آنجا موجودات عجیب و غریبی را ملاقات می‌کنند.

گودال (Crater)

معرفی ۷ فیلم سینمایی جدید به همراه دوبله اختصاصی که باید حتما ببینید

این فیلم سینمایی جدید محصول سال ۲۰۲۳ آمریکا است و با بودجه ای بالغ بر ۵۳٫۴ میلیون دلار در ژانر انیمیشن و درام ساخته شده است. سرمایه گذاری این فیلم توسط ۳ استودیو فیلمسازی به نام‌های ۲۱Laps Entertainment و Truenorth Productions و Walt Disney Pictures انجام شد. همه مراحل ضبط و تصویربرداری از سکانس‌های فیلم سینمایی گودال ۲۰۲۳ در شهر باتون‌ روژ در ایالت لوئیزیانا صورت گرفته است. کایل پاتریک آلوارز کارگردانی این فیلم را به عهده داشته است و هنرمندانی نظیر مکنا گریس، بردی نون، بیلی بارات، کارسون مینیار و پایپر روبیو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای فیلم که در آینده اتفاق می‌افتد، درباره پسر نوجوانی به نام کیلب است که در یک مستعمره بزرگ در ماه زندگی می‌کند. او پس از مرگ پدرش تصمیم می‌گیرد قبل از اینکه برای همیشه ماه را ترک کند و به سیاره دیگری نقل مکان نماید، به همراه ۴ دوست صمیمی خود به یک سفر هیجان انگیز برود تا یک گودال افسانه‌ای را کاوش کند.

سخن پایانی

در بخش‌های بالا به معرفی ۷ فیلم سینمایی جدید پرداختیم که به همراه دوبله اختصاصی در فیلیمو ارائه می‌شوند. سعی ما بر این بود که یک لیست منتخب شامل ژانرهای مختلف سینمایی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با اینحال تعداد بسیار زیادی از فیلم‌های سینمایی خارجی دیگر نیز در فیلیمو در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است که بر حسب سلیقه و زمان آزاد خود می‌توانید آنها را انتخاب و تماشا نمایید. از توجه شما تا پایان این مطلب بسیار سپاسگزاریم. همکاران ما در فیلیمو منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده شما همراهان گرامی هستند.

«نویسنده : مجید عباس نژاد»

 

 

 

برچسب ها : فیلم,سریال,فیلیمو

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *