شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

معرفی یک بازی محبوب گاچا برای موبایل به نام Archeland

یکی از سبک‌های بازی که این روزها محبوبیت فراوانی در بین گیمرها پیدا کرده است، سبک Gacha است. این بازی‌ها اغلب در کشورهای ژاپن و کره تولید می‌شوند و توانسته‌اند به موفقیت‌ها و محبوبیت‌های فراوانی همچون دانلود میلیونی از سرتاسر جهان در بین سایر بازی‌ها برسند. همه‌ی کسانی که این سبک بازی را انجام داده‌اند مطمئناً می‌دانند که استفاده از Tier List در این بازی‌ها می‌تواند سبب شود تا بهترین ترکیب ممکن را باتوجه‌به قدرت‌ها و قابلیت‌های کاراکترهای بازی بسازید. یکی از این بازی‌ها Archeland است که در ادامه به بررسی کامل آن می‌پردازیم و لینک معتبر Tier List ان را نیز برای راحتی گیمر های بازی قرار می دهیم.

معرفی یک بازی محبوب گاچا برای موبایل به نام Archeland

 بازی انیمه Archeland چیست؟

Archeland یک بازی مهیج مبتنی بر استراتژی گاچا است که به‌تازگی در کره جنوبی منتشر شده است. اگرچه اولین نسخه آن بسیار موفقیت‌آمیز بوده است، اما توسعه‌دهندگان در تأیید تاریخ انتشار جهانی کند بوده‌اند. خوشبختانه، کسانی که نسخه کره جنوبی را بازی می‌کنند، توانسته‌اند نگاه خوبی به بازی داشته باشند و به ما اطلاع دهند که چه چیزی در راه است.

 ویژگی‌های برتر بازی Archeland چیست؟

آرچلند با گرافیک و انیمیشن‌هایش حتی به ریزترین جزئیات نیز توجه کرده است. برای مثال زمانی که بازیکنان به‌سادگی روی نقشه ایستاده‌اند و منتظر شروع مبارزه هستند، بادهای کوچکی لباس‌هایشان را می‌وزد، چمن‌ها حرکت می‌کنند و جن‌هایشان به زیبایی و با جزئیات دقیق و کامل طراحی شده‌اند.

حتی معمولی‌ترین صحنه‌ها نیز جزئیات دارند، اما همه آنها صحنه‌های مبارزاتی خاص خود را دارند که می‌توانید از آنها لذت ببرید، و همه شخصیت‌ها به‌خوبی ترسیم شده‌اند. این نکته در یک بازی گاچا مهم است، زیرا داشتن یک شخصیت موردعلاقه بخشی از قرعه‌کشی است. هر شخصیت در نوع خود با اکشن‌ها و صحنه‌های منحصر و کامل، طراحی شده است.

 سبک مبارزه در Archeland چگونه است؟

ازآنجایی‌که Archeland قبل از هر چیز یک بازی استراتژیک است، برای داشتن مبارزات روان بسیار مفید است. این بازی دارای محتوای قابل بازگشایی زیادی مانند توانایی مبارزه خودکار پس از عبور از سطح ۷ است. خود مبارزه باعث می‌شود که شخصیت‌های خود را در قالبی به سبک شبکه‌ای جابه‌جا کنید. هم چنین جادوهایی که دارای طلسم‌های نوع «منطقه اثر» هستند و سایرین محدوده‌های کوچک‌تری دارند و این نشان‌دهنده خلاقیت شرکت سازنده‌ی بازی است.

معرفی یک بازی محبوب گاچا برای موبایل به نام Archeland

برای داشتن بهترین تجربه می‌توانید از Archeland Tier List که از سایت معتبر Godcheat.com منتشر شده است، استفاده کنید تا بهترین سبک بازی را از خود به نمایش بگذارید.

جایی که شخصیت‌ها را در نبرد قرار می‌دهید، کلیدی است که آیا صحنه را پاک می‌کنید یا خیر، و توسعه‌دهندگان تمام تلاش خود را می‌کنند تا مطمئن شوند که توجه شما را جلب می‌کند. حتی اگر نبرد خودکار در دسترس باشد، باید استفاده از آن در محتوای جدیدتر خودداری کنید تا زمانی که بدانید کاراکترها باید در کجا قرار گیرند. اگر تابه‌حال بازی Kalpa of the Universe را از اوایل دهه ۲۰۰۰ بازی کرده‌اید، به این فکر کنید که Archeland یک نسخه مدرن‌تر است؛ زیرا این دو شباهت‌های زیادی دارند.

 مناطق بازی Archeland چگونه است؟

علی‌رغم اینکه فقط در یک منطقه منتشر شده است، بازیکنان خاطرنشان کرده‌اند که بازی برای انجام هر کاری نیاز به گمانه‌زنی زیادی دارد. بازی خودکار برای آن مبارزاتی که قبلاً ده‌ها بار انجام داده‌اید، کار را کمی آسان‌تر می‌کند، اما تکرار مبارزات اغلب ممکن است پس از مدت کوتاهی کسل‌کننده شود.

به‌عنوان کلام آخر باید به شما بگوییم که این بازی چیزهای زیادی برای گیمرهای خود دارد. طراحی مبارزه به‌خوبی انجام شده است و دارای برخی تغییرات کیفیت زندگی است که به آسان‌تر کردن جنبه‌های سنگ‌زنی کمک می‌کند.

معرفی یک بازی محبوب گاچا برای موبایل به نام Archeland

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *