جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

معرفی شاهکار جدید لامبورگینی +تصاویر

اونتادورهای S کنونی، تهاجمی‌تر از مدل‌های قبلی بوده و به یک موتور ۶٫۵ لیتری V12 با قابلیت ۷۳۰ اسب بخار مجهز شده که برای رسیدن به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به کمتر از ۲٫۹ ثانیه زمان نیاز دارد

به گزارش عصر ایران به نقل از “اتوکار”، طراحی فعلی اونتادورهای S کنونی، تهاجمی‌تر از مدل‌های قبلی است و حرکت دینامیک‌تری نسبت به مدل‌های قبل دارد. سپرهای جلو تهاجمی‌تر شده و توان بیشتری برای شکست هوا ایجاد می‌کنند.

لامبورگینی از اونتادور 730 اسب بخاری خود رونمایی کرد

این خودرو به یک موتور ۶٫۵ لیتری V12 با قابلیت ۷۳۰ اسب بخار مجهز شده که برای رسیدن به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به کمتر از ۲٫۹ ثانیه زمان نیاز دارد. همین موتور خودرو را با بیشنه سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت پیش می‌برد. این خودرو با قابلیت محرک چهار چرخ به یک گیربکس هفت سرعته مجهز شده است.

لامبورگینی از اونتادور 730 اسب بخاری خود رونمایی کرد

وزن خودرو حدود یک هزار و ۵۷۵ کیلوگرم است و مانند مدل‌های قبلی روی یک شاسی مونوکوک فیبرکربنی ساخته شده است. این اولین بار است که لامبورگینی از سامانه محرک چهارچرخ در تولیداتش استفاده می‌کند.

 

لامبورگینی از اونتادور 730 اسب بخاری خود رونمایی کرد

در این خودرو چالاکی و ثبات در سرعت بالا تقویت شده و مانورهای سرعت کم نیز توسعه یافته‌اند.سه حالت رانندگی خیابانی، اسپورت و اقتصادی برای رانندگی در نظر گرفته شده است. خودرو به صفحات نمایشگر جدید مجهز شده و از نرم افزار کارپلی اپل بهره می‌برد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *