پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

معرفی بهترین سریال های تاریخ جهان

با معرفی بهترین سریال های تاریخ جهان ، همراه مجله دوستان باشید.

 

https://fsmedia.imgix.net/8e/2b/db/06/b10d/4b71/89a9/31866efaab19/game-of-thrones.jpeg?crop=edges&fit=crop&auto=format%2Ccompress&dpr=2&h=325&w=650

بازی تاج و تخت ( Game of Thrones )

ژانر : فانتزی ، درام
سازندگان : David Benioff, D.B. Weiss
بازیگران : Emilia Clarke, Peter Dinklage, Kit Harington…

تعداد قسمت های منتشر شده : ۷۳ ، هر قسمت حدود ۵۵ دقیقه

امتیاز در IMDb : 9.5 از ۱۰
تعداد رای دهندگان : ۱,۴۸۸,۹۹۷

سریال بازی تاج و تخت قطعاٌ یکی از بهترین سریال های جهان است، که توانسته بیشترین رای را در سایت IMDb به خود اختصاص دهد، داستان این سریال در قاره‌های خیالی وستروس و اسوس، در نزدیکی پایان یک تابستان ۱۰ ساله اتفاق می‌افتد و چندین خط داستانی را دنبال می‌کند. اولین داستان به جنگ بین خانواده‌های اشرافی برای به دست آوردن تخت آهنین و پادشاهی هفت اقلیم مربوط می‌شود. دومین خط داستانی، نزدیک بودن زمستانی طولانی و یورش موجوداتی افسانه‌ای از شمال را شرح می‌دهد و سومین خط داستانی مجموعه، تلاش فرزندان شاه مخلوع، برای بازپس‌گیری تاج‌وتخت است. این مجموعه از طریق شخصیت‌هایی که اخلاقیات مبهمی دارند، حول مسائلی چون طبقات اجتماعی، مذهب، وفاداری، فساد، جنگ داخلی و مجازات می‌گردد.

 

https://images.amcnetworks.com/amc.com/wp-content/uploads/2012/06/BB_S5B_004_L.jpg

افسار گسیخته ( Breaking Bad )

ژانر : اکشن ، درام ، هیجان انگیز
سازندگان : Vince Gilligan
بازیگران : Bryan Cranston, Aaron Paul, Anna Gunn …

تعداد قسمت های منتشر شده : ۶۲ هر قسمت حدود ۴۹ دقیقه

امتیاز در IMDb : 9.5 از ۱۰
تعداد رای دهندگان : ۱,۱۸۸,۸۲۵

بِریکینگ بَد، افسارگسیخته یا از راه به در شدن یا قانون‌شکن ؛ مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که سازنده و تهیه‌کنندهٔ آن وینس گیلیگان می‌باشد. این مجموعه در شهر البوکرکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا ساخته و تهیه شده‌است.

افسارگسیخته داستان والتر وایت (برایان کرانستون) دانشمند شیمی زحمتکش و بی‌حاشیه که از بخت بد معلم یک دبیرستان است که در ابتدای داستان متوجه می‌شود مبتلا به سرطان ریه است. او پیش از فرارسیدن مرگش، برای تأمین مالی خانواده‌اش به همراه دانش‌آموز رفوزه پیشین خود، جسی پینکمن (آرون پال) شروع به تولید و پخش مت‌آمفتامین (شیشه) می‌کند اما رفته رفته به این کار آلوده شده و خود تبدیل به یکی از بزرگترین مافیای مواد مخدر در جنوب ایالات متحده می‌شود.

 

https://images.amcnetworks.com/bbcamerica.com/wp-content/uploads/2015/11/sherlock-1920.jpg

شرلوک ( Sherlock )

ژانر : اکشن ، جنایی ، درام ، معمایی
سازندگان : Mark Gatiss, Steven Moffat
بازیگران : Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Una Stubbs …

تعداد قسمت های منتشر شده : ۱۵ هر قسمت حدود ۸۸ دقیقه

امتیاز در IMDb : 9.1 از ۱۰
تعداد رای دهندگان : ۶۶۹,۶۱۰

شرلوک یک مجموعهٔ تلویزیونی بریتانیایی است که داستان آن به‌روز شدهٔ داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است. این سریال توسط استیون موفات و مارک گیتیس ساخته شده‌است و در آن بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش جان واتسون ایفای نقش می‌کنند.

از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷، چهار فصل از سریال تولید و پخش شده‌ است. هر چهار فصل شرلوک دارای سه اپیزود نود دقیقه‌ای است. همچنین اپیزود ویژه کریسمس سریال نیز در تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۶ به روی آنتن رفت.

 

https://www.hellomagazine.com/imagenes/film/2017070640427/Friends-stars-then-and-now/0-211-944/friends-t.jpg

دوستان ( Friends )

ژانر : اکشن ، درام ، کمدی
سازندگان : David Crane, Marta Kauffman
بازیگران : Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow …

تعداد قسمت های منتشر شده : ۲۳۶ هر قسمت حدود ۲۲ دقیقه

امتیاز در IMDb : 8.9 از ۱۰
تعداد رای دهندگان : ۶۶۷,۳۳۹

دوستان یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مهٔ ۲۰۰۴ از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش گردید. این مجموعه دارای ده فصل است و هنوز در شبکه‌های مختلف در حال بازبخش می‌باشد. داستان آن دربارهٔ شش دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند.

 

https://cdn-static.denofgeek.com/sites/denofgeek/files/styles/main_wide/public/2018/08/vikings_season_1.jpg?itok=iMCh4zOv

وایکینگ ها ( Vikings )

ژانر : اکشن ، درام ، کمدی
سازندگان : Michael Hirst
بازیگران : Gustaf Skarsgård, Katheryn Winnick, Alexander Ludwig …

تعداد قسمت های منتشر شده : ۹۰ هر قسمت حدود ۴۴ دقیقه

امتیاز در IMDb : 8.6 از ۱۰
تعداد رای دهندگان : ۳۳۶,۵۹۹

وایکینگ‌ها یک مجموعهٔ تلویزیونی کانادایی-ایرلندی به سبک درام تاریخی و اکشن است که توسط مایکل هرست نوشته شده، و از شبکهٔ هیستوری پخش می‌شود. پخش فصل نخست مجموعه، شامل ۹ قسمت، از ۳ مارس ۲۰۱۳ در آمریکا و کانادا آغاز شد، و فصل دوم آن از ۲۷ فوریهٔ ۲۰۱۴ در ده قسمت شروع، و تا ۱ مهٔ ۲۰۱۴ ادامه داشت.

داستان مجموعه دربارهٔ راگنار لاثبروک (با بازی تراویس فیمل)، یکی از قهرمانان باستانی اسکاندیناوی در عصر وایکینگ‌ها است. راگنار، که یک وایکینگ کشاورز است، برای اولین بار پیشنهاد حمله به غرب و انگلستان را مطرح می‌کند، و همراه برادر جنگجوی خود، رولو (کلایو استندن)، و همسرش لاگرتا (کاترین وینیک)، که یک باکره‌سپر است، به آنجا سفر می‌کنند.

 

https://cdn1.thr.com/sites/default/files/imagecache/scale_crop_768_433/2016/11/westworld_s01e06_still_4.jpg

دنیای غرب ( Westworld )

ژانر : تخیلی ، درام ، مهیج
بازیگران : Evan Rachel Wood, Jeffrey Wright, Ed Harris | See full cast & crew …

تعداد قسمت های منتشر شده : ۳۰ هر قسمت حدود ۶۲ دقیقه

امتیاز در IMDb : 8.8 از ۱۰
تعداد رای دهندگان : ۳۳۹,۶۸۶

دنیای غرب یا وست‌ورلد مجموعهٔ تلویزیونی وسترن مهیج در سبک علمی–تخیلی است که توسط جاناتان نولان و لیزا جوی برای شبکهٔ اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه براساس فیلمی با همین نام محصول ۱۹۷۳ است که نوشته و ساختهٔ مایکل کرایتون، رمان‌نویس آمریکایی است. نولان علاوه بر همراهی جی. جی.

داستان این مجموعهٔ تلویزیونی در یک شهر بازی وسترن خیالی در غرب آمریکا اتفاق می‌افتد که ساکنان آن را انسان‌های مصنوعی که «میزبان» نام دارند، تشکیل می‌دهند. از سوی دیگر، گروهی از انسان‌های واقعی که «تازه‌واردان» یا «مهمانان» نام دارند، با پرداخت مبالغی زیاد می‌توانند وارد محوطهٔ پارک وست‌ورلد شوند و هرکاری که مایل باشند را انجام دهند و قادر خواهند بود تا با میزبانان هرطور که می‌خواهند رفتار کنند، بدون آنکه ترسی از تلافی توسط میزبانان داشته‌باشند.

در آغاز داستان با دنیایی مواجه می‌شویم که درمورد آن هیچ اطلاعاتی نداریم و هرچه داستان به جلو می‌رود پاسخ برخی سوالات را در میابیم و سوالات اساسی‌تری برای ما ایجاد می‌شود.

اساس فیلم‌نامه ربات‌هایی است که از خود هیچ اختیار و اراده‌ای ندارند و سپس داستان بر خودآگاه‌سازی و این ربات‌ها پیش می‌رود.

پایان بخش اول ، ادامه فیلم ها در بخش دوم به زودی ….

 

[yop_poll id=”1″]

 

 

۱/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *